Nu kommer semester med gubben

 
SÖNDAG
130811
 Susanna
Grattis
Sista dagen för två veckor
 
 Dagens citat
Gå ner i varv
med afrodisiaka
 
Ginseng, som har eftertraktats
för sin verkan som afrodisiaka
i många hundra år, anses även
verka avslappnande på nerv-
systemet vid regelbunden
användning.
 
 
 
 
Hej där
Oj nu är det ett morgon pass som du skall få följa med på.
Sen börjar min semester. Två veckor har jag.
Och det skall bli så skönt.
Vi tar denna dag först. 
 
God morgon
Klockan ringer fem och jag vakna 04.45, god morgon och det var
bara att stiga upp och in i duschen. Inga stora konstiga saker här inte.
En liten frukost och det är alltid bra. åker i väg vid 6.30 skall plocka upp
Susanne Paakki, en arbetskollega.
på jobbet blir det bara lite snack om vad som hänt på natten.
 
Vi börjar vid 7.30 och sen går allt som det skall, vi har en lite rast nio
då vi rapporterar lite. Nu kör vi vidare och det blir så bra så.
Jag skall gå hem nu, jag har gjort mitt pass för dagen.
 
Väl hemma skall jag ta och handla lite, Camilla följer med.
Det är ju bra har lite bär hjälp.
Hittar lite bra saker och massa grönt och frukt.
 
Jag är trött, ganska skit trött.
Vilar lite innan maten och sen blir det fantastisk mat
köttbullar med gräddsås. mumsigt.
Mat koma.
Vad mer skall man göra en söndags kväll?
Man kan spela kort.
Kolla på film, Bruse Willis
Nu sover jag
  
GOD NATT
  
Till mina kära barnbarn;
Sov gott och dröm fina drömmar om fina saker.
Jag älskar er alla.
 
På återseende.
 
  
RELAXING
återskapar lugnet i kroppen
 
 
 
 
 
  Slut i rutan
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super grann

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0