Sista semesterdagen för i år :(

 
SÖNDAG
130825
 Lovisa & Louis
Grattis
Mina nya fiskar
Så fina 
 
 Dagens citat
Sov som ett barn
 
Allt som kan störa din sömn
- kaffe, Coca-cola, alkohol -
inverkar på din förmåga att
finna ro.
 
Gör allt som krävs för att få så
mycket sömn som du känner
att du behöver.
  
 
Hej där 
Du och jag en dag som denna.
Jag min sista semester dag för denna gång, 
Jag hoppas på lite ledigt i jul,
få se om det går. 
Nu kör vi denna dag.
God morgon
Vakna mycket tidigt i dag 4.30 låg kvar och
försökte somna om, men det var lön löst.
 
 
Så jag går upp tar frukost före fem i dag. Duschen får allt vänta kan
inte duscha varje morgon klockan fem. Grannarna blir inte så glada. 
 
Kollar lite på FB och spelar lite godis krock. Har
lyckats få gubben att spela det nu också.
Så det är ju kul, hihihi.
 
 
Han kommer upp och äter en frukost, kollar tidningen och lite trav.
Sen masar han sig i säng igen. Han är dock bättre redan.
Få se om han är hemma på måndag eller åker till jobbet.
 
Jag får antagligen köra honom i så fall. Jag börjar 7.30 så det skall jag nog hinna.
Men det är i morgon de, nu är det söndag och jag är på väg
titt Kungens kurva och Arken Zoo.
Nya guppy och neon fiskar, lite växter och mitt akvarium blev som nytt.
Titta vad fint de blev
Lysande stenar i akvariet har jag.
 Så nu är det Salem som gäller. Jag skall hämta min
tripp trapp trull stol och låna ut bilen för han skall hämta
ett akvarier till råttorna.
 
 
 Var ute med Lill fisen, glömde kameran så klart när vi hade så kul i ruschkanan.
Vi var nog ute en timme eller så, mötte föräldrarna när vi kom på parkeringen. 
Hjälpt lite att få i ordning för råttor, min son är en påhittig kille.
Han har lösningar till de mesta och det blir så bra.
 
 
Nu skall man hem och se om maten är klar.
Jag tvivlar på det för det är nog ingen som bryr sig.
Jag åker ner till ICA och köper kyckling färdig grillad.
Bäst så.
 
 
Sen vill jag bara ta det lugnt och inte stressa i dag
 Skall lägga mig på sängen och njuta en stund.
 
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Sov gott och dröm fina drömmar om fina saker.
Jag älskar er alla.
 
 
 
 
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0