Solig dag

 
SÖNDAG
130804
 Arne & Arnold
Grattis
 Solnedgången
över Tullan
 
 Dagens citat
Skaffa dig något
att klappa
 
Dela din tillvaro med ett
sällskapsdjur - och slösa med
din kärlek - så får du någon som
intuitivt hjälper dig att
återfinna ditt lugn
 
 
 
 
 
 
Hej där
 Nu är det en måndag och ny veckostart.
Nya utmaningar och problem att lösa.
Jag hoppas du följer med hela denna vecka också.
Vi kör nu. 
 
God morgon
Nu är det sista dagen på vecka 31 och det är söndag.
jag har en sovmorgon ända till 6.30 i dag, det tar sig sa mordbrännan :) .
Nu är det dusch först för det är varmt och svettigt.
Så en go dusch är inte fel.
Och en liten frukost sitter alltid lika bra.
 
 
Nu skall vi starta denna dag med att ta en liten tur på
tur man hand tänkte jag. Och så fel jag hade.
Min kära gubbe fick ett flipper spel igen och dammsög upp
massa saker runt om kring sig,
Ett mobil abonnemang, en silverberlock och lite andra saker.
 
Jag tog bilen och lämna huset, fan sura övergångs gubbar kan vara för sig själva.
Jävla skit gubbe! Nu skall jag åka och ta en glass i alla fall,
utan honom, han får leka själv i dag.
 
 
 
Camilla och Thomas kom förbi för att se vad jag hade för mig,
Jag var på väg hem då.
Vi skulle fixa mat och det blev kycklinglåda med ris, gott som fan.
Robin och hans flickvän var hemma och åt.
Ari kom lite sent, men det fanns mat till han också.
 
 
 Nu tar vi ett kvälls dopp i Tullan. Daniel och Annelie var också där.
Så det vart hund bad, för Wilma och ficka. Det var tre som bada,
Thomas, Daniel och Annelie. Ari tycker det var kallt.
 
Jag hade lovat att köra hem Otila till 22.00 så det är viktigt att hålla.
Hon kom säkert hem och allt är lugnt.
Hoppas det kommer att hålla länge för dom det skulle vara kul för Robin tycker jag.
 
 
Nu är det lite kortspel sen sängen. 
 
GOD NATT
  
Till mina kära barnbarn;
Sov gott och dröm fina drömmar om fina saker.
Jag älskar er alla.
 
På återseende.
 
  
RELAXING
återskapar lugnet i kroppen
 
 
 
 
 
 
  Slut i rutan
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super grann

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0