Kolmården

 
TORSDAG
130815
 Stella & Estella
Grattis
Kolmården
Det är vargar, stora katter och
delfiner i mitt hjärta
 
 Dagens citat
 Vila fingrarna
 
Tryck försiktigt på
ena handen mot motsvarande
fingrarna på den andra. Bara en
mycket lätt beröring. Andas långsamt
i sextio sekunder och låt
lugnet komma över dig.
 
 
 
 
 
Hej där
 I dag blir det en blogg med många kort, har
varit på Kolmården hela dagen. Och kalas med Johanna förstås.
Vi kör.
 
God morgon
Klockan ska ringa sex men jag är uppe redan klockan fem.
Allt är nästan packat och klart vi skall ju till Kolmården.
Så det är bara att sätta ömtåligta och kylda saker i tjocka frysväskan.
En dusch och en frukost och hela familjen är klar för avfärd.
 
 
Vi skall röra oss vid 8.00 och det blir som vanligt massa strul om
saker man inte hittar, i dag var det Aris tur att inte hitta kamera och
plånbok,. Han lade den ju vid datorn ... jo det låg vid datorn ....
fast på hyllan. :)
Så kan det va. Nu är vi i alla fall på G iväg. Vi har hela bilen packad.
Mor Norrköping.
 
 Ganska tråkig väg 110 och monotomt. Inge roligt alls.
Så vi är på plats strax efter 10.00 och kommer i gång vandringen vid 10.20.
Jag tar backen upp med Thomas och Camilla.
Var vargar som står på agendan. Ett måste för mig.
 
 
Jag älskar dessa fina djuren.
400 för en hel dag och alla attraktioner ingår i priset.
Super bra.
 
Vargar
 Kameler
Bockar
syrekate
Bäbis under mamma
Gorilla i sol mys
Safari i linbana
Lama
En Melvin
Ta tanka
 En Nalle Puh
En tonåring
Mot delfinariet
Finaste djuret i världen
Super intelligenta
Dhole
Tigen lös med
sin frånvaro
Emu
Snölejon
Skitsvårt att se men han tittar på mig
 
Nu dog min kamera, så jag har inga fler djur att vis.
Men det tog ytterligare flera timmar innan vi åkte mot Salem och kalas.
Kommer till kalaset 18.32 exakt.
 
Grattis Johanna. Tösen blir 7 år gammal
 
 Nu har vi ätit oss propp mätta på godsaker som
svärdotter har fixat, gottit Nea.
 
Hemma, lugnet infinner sig och det känns bara bra.
Nu skall jag sova.
 
GOD NATT
  
Till mina kära barnbarn;
Sov gott och dröm fina drömmar om fina saker.
Jag älskar er alla.
 
På återseende.
 
  
RELAXING
återskapar lugnet i kroppen 
 
 
 
 
 
 
  Slut i rutan
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super grann

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0