tor

TORSDAG
130801
 Per
Grattis
 Sköna sommar dagar
 
 Dagens citat
Sök avsiktligt
stimulans
Inse att stimulans har sin tid
och att avkoppling har sin.
Detta innebär att man aldrig
skall lura sig att tro att
stimulantia är en väg till
avslappning. 
 
 
 
 
 
Hej där
 Vi kör på våra veckor och ser vad som händer.-
Inget särskilt i sikte i dag i alla fall, tror jag.
Vi får väl se, vi kör.
 
God morgon
 Klockan ringer 5 men jag var redan uppe då, hade fått sendrag igen.
Men jag glömde att stänga av klockan, men det är ju OK när gubben skall upp också.
Han trodde dock att det var hans klocka som ringde.
hihihi
 
 
Dusch, frukost och i väg, skall plocka upp Susanne i Norsborg.
Vägen dit lite krånglig när två bilar försöker att krocka med mig.
Vilka nötter.
 
 
 
Nå ja nu är vi på väg till jobbet, Inga stora attacker av bilar eller andra fordom.
När vi kommer fram står en ambulans där .... Vem?????
Nu får vi allt höra med natten, vilken avdelning och vem??
Det var hos mig, min kontackansvarig, aj då hoppas det går bra.
 
 
  Så var dagen igång och allt snurrar på.
Dagens timmar rinner fort för bi och jag hinner knappt med det jag ska.
 Men på något vis är det så att man hinner med. Men städning det kan jag
omöjligt hinna med på morgonen..
 
 
Tänk om det fanns andra uppgifter för mig att ta ansvar för.
Skriva och sköta genomförandeplanerna. Det vore något.
Eller att bara vara i tvätten ett tag, eller??
Kanske eller kanske inte.
 
Nu är det hem som gäller. Jag har en svag aning om att jag skall handla för i morgon,
Kräfftis på Gladö.
Så det är bara att gå hem skriva inköpslista och sen åka och handla.
Krafter, räkor, chips, sallad, bröd, nötter och dricka.
Jo då handlar jag det.
Och lack färg till skåpen måste jag ha.
 
 
Så nu var det klart, hem och fixa middagen till gubben.
Det är bara han och jag i dag.
Det var ju romantiskt.
 
 
En film på kvällskvisten och sen sova det blir min kväll.
 
GOD NATT
  
Till mina kära barnbarn;
Sov gott och dröm fina drömmar om fina saker.
Jag älskar er alla.
 
På återseende.
 
  
RELAXING
återskapar lugnet i kroppen
 
 
 
 
  Slut i rutan
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super grann
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0