Träff med jobbet

 
 
 
FREDAG
130809
 Roland
Grattis
 
 Elisabeth 
Grattis på födelsedagen 
 
Jimmies och Neas bröllopsdag
Grattis 
 
 Dagens citat
 Frossa i grönt
 
Växter sprider syre i sin omgivning
och suger upp koldioxid
och föroreningar. Slösa med
växter där du arbetar, sover och
bor, så får du i dig mer syre.
 
Ju mer syre du får,
desto lungnare blir bu.
 
 
 
 
 
Hej där
 Tiden rinner iväg har vi konstatera ett par gånger detta år.
Men i bland blir det väldigt uppenbart.
När man träffar arbetskamrater som gick i pension för fem år sen
då har dessa år bara försvunnit.
ja vi får fortsätta och se vad detta leder till. 
 
God morgon
 Vad skönt sov till sex i dag, det gör mycket när man får sova lite mer än vanligt.
En dusch och en lite frukost. Skall till Anneli Karlsson och äta en större frukost vid
nio tiden. Så det var bara att göra i ordning sig och se till att vara klar.
 
Denna frukost var riktigt mysig hemma hos Annelie.
Tack så mycket, nu skall jag till Salem för att hämta min lilla trollunge.
 
 
Hon skall ha en farmors dag och sova hos mig.
Skall minsann ha det så mysigt.
Är på väg mot Salem nu.
En kopp kaffe och lite inspektion på Johannas bubblor på bena.
Ser suspekt ut.
 
Men nu blir det brått, jag skall vara vid IKEA klockan 12.00.
Hem hämta skötväskan och sen till IKEA.
Jag var där före Anneli. Handla lite först sen gick vi över till CHILLI.
Där köptes en present till Ida som jag skall lämna över i morgon.
 
 
Vi intog en lunch jag och Anneli det var inte i går ett och halvt år sen sist.
En sån trevlig dag det var. Nu var det hem och fixa lite så jag kan åka till
Huddinge och Sjödals parken. Saga är med och skall hjälpa mig med Jolin. Men ....
det är tydligen inte så bra som hon sa att det skulle va.
 
Vi satt där en stund i alla fall. Eva Z kom och det var skoj.
Det är kul att vi blev ett tio tal i alla fall.
Jag var tvungen att ta hem Jolin, hon börja bli så trött där runt sju.
 
 
Väl hemma så var det bad tid för Jolin och sen sängen.
Otila är här hennes mamma skall hämta henne vid tio tiden.
Denna dag drar mot sin ende och det är ju bra arbetar kväll i morgon. 
 
GOD NATT
  
Till mina kära barnbarn;
Sov gott och dröm fina drömmar om fina saker.
Jag älskar er alla.
 
På återseende.
 
  
RELAXING
återskapar lugnet i kroppen
 
 
 
 
 
 
  Slut i rutan
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super grann

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0