Vad gör jag i dag?

 
LÖRDAG
130824
 Bartolomeus
Grattis
Ledig dag 
 
 Dagens citat
Betrakta skönheten
 
Betrakta något vackert.
Gör det inte för att få stimulering utan
för att känna dig upplyft.
Ty du finner lugn där du finner skönhet
- oavsett om det är naturens
eller utförd av människohand.
 
 
Hej där 
 Hel .. vad gör du då denna dag, för vad jag gör får du läsa här.
Nu kör vi.
God morgon
Upp med tuppen, jaga fram solen och lite värme.
En dusch i morgon stund och en liten frulle.
Det är vad som sker varje morgon så denna lördag är inget undantag.
Har väl inga direkta saker att göra, mer än att köpa gröna växter till
akvariet.
 
 
Nu är det så att man skall fixa pumparna först, dom är skitiga.
Sen skall man fixa fisk bb till min guppy hona.
Hoppas hon nu fixar detta.
 
Suddigt :)
Så nu drar jag i väg med Camilla och Thomas
(eftersom gubben skall till garaget).
Det blir lite hit och dit och det fans inga fina gröna växter där jag var,
så det blir Zoo affären vid kungens kurva i morgon.
 
 
Oj vad tiden sprang i väg, jag tänkte åka till Salem men
det är lite sent nu. Tar det i morgon i stället.
Nu måste man hem och fixa maten.
Korvstroganoff gjort av Camilla.
 
 
 
Vi får besök av Annelie Karlsson och lilla Robert till middag.
Det är trevligt, Robert har växt på sig och blivit så
stor och fin.
 
 
Nu är det kväll och några partier kortspel blev det.
Men nu är jag trött, jag hoppar i bingen.
 
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Sov gott och dröm fina drömmar om fina saker.
Jag älskar er alla.
 
 
 
 
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0