Vecka 35 rullar i gång

MÅNDAG
130826
 Östen
Grattis
Jobbet 
Jag gillar ju faktiskt mitt jobb
 
 Dagens citat
 Gå ut och gå
för nöjes skull
 
Medan vissa former av träning
kan verka plågsamma är det lättare
och behagligt att bara gå ut och
gå. Ta en promenad varje dag,
inte för att du måste utan för
att det kan vara det mesta
avslappnande sättet att komma
från A till B - om man har
den rätta inställningen.
 
 
Hej där 
Ny vecka med nya utmaningar, det är glatt och trevligt. 
Vi hoppas på sol och fint väder.
Vi tar denna vecka med storm.
Då kör vi.
God morgon
 Vaknade 5 minuter före klockan i dag.
Så man hoppa lätt som en fjäder in i duschen och en
in tar man en frukost. Dagen har startat.
 
 
Jag kör upp Thomas och Wilma till Brantan, deras bil står där.
Jag och gubben fortsätter till Långbro för att lämna gubben på jobbet.
Jag kör till Huddinge för att plocka upp Lollo och vi åker till jobbet.
Nu skall vi jobba och det kan kännas bra tror jag, vart jag
ligger i detta vet jag inte. Konstigt är det.
 
 
Jag har denna vecka på 50% och sen kör jag på 75 ett tag.
Går hos en psykolog och kör ett "tillbaka till jobbet"
program. Hoppas på det för det är ett stort hopp för mig.
Vill nu bli som jag brukar vara.
 
Marie Karlsson 
 
Dagen går fort det är Marie Karlsson och jag,
 
Lena Dufvenberg
 
Lena D kommer en liten stund mellan frukost och lunchen.
Det är inte riktigt klokt detta att den som står i köket skall också
springa in till de boende. Det kan inte vara hygieniskt.
 
 
 
Min dag tar slut klockan 12.00 då bär det av hem.
En snabb visit på Branta backen hos Millan.
Sen hem för att handla till middagen som Camilla
skall göra. Gryta mumsigt.
 
 
 
Kolla in transformers och kan känna att det är en förbaskat bra film
 Jag gillar ju Bumblebee i tecknade originalet är han en gul folkvagn
och så gullig. Han är så fin bil en sån vill jag ha.
 
Nu är det natti
 
 
 
 GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Sov gott och dröm fina drömmar om fina saker.
Jag älskar er alla.
 
 
 
 
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0