Vilket pass

 
 
 
TISDAG
130806
 Alfons & Inez
Grattis
 Familjen
Att man respekterar varann
 
 Dagens citat
Barrikadera din dörr
 
Ibland behöver du avskärma dig
från alla avbrott och koncentrera
dig på dina egna behov och
åtaganden.
 
Stäng dörren om dig minst en timme varje dag 
 
 
 
 
 
Hej där
Nu är det din och min stund igen, vad vill du läsa om i dag??
Tänk om man kunde göra så, fråga hur min dag kommer att bli.
Nä ingen bra sak de.
Min dag är min och du är välkommen att läsa min dag.
Nu kör vi.  
 
God morgon
 Jag hade tänkt ta en sov morgon, men jag vakna med ett ryck och
så var det bara att ta sig upp. Jag låg dessutom på mage och det är mycket negativt
för min rygg, den blir som en ostbåge och det är inte så skönt.
 
 
Så då tar man en frukost med Camilla och Linus, sen är det bara att kolla in läget på FB.
Jag fick ett samtal från Anneli och vi snacka en stund om ditten och datten.
Nu går tiden emot min tvätt tid klockan 10.00
 
Skall hinna med det innan jobbet, jag börjar ett.
Och en snabb lunch på två minuter eller så. Nu skall man i väg.
Ett snack med kidsen ... oj där bet man sig i arslet.
Varning!!!!..... Tala aldrig om för en tonåring att man skall ställa disken i maskin.
eller plocka upp en sak som ligger på golvet.
 
 
 
Sen vart det en löp eld som hette duga.
Min son stack och jag vart galen och hela dagen sluta i kattastrof.
 
 
Nu är det lungnare och ordningen har återställts ,,,, tror jag.
Var i väg och handla en ny mus, (hihihi) till Ari.
Hans gamla är sönder.
 
 
Sängen här nest, skönt efter denna dag.
 
 GOD NATT
  
Till mina kära barnbarn;
Sov gott och dröm fina drömmar om fina saker.
Jag älskar er alla.
 
På återseende.
 
  
RELAXING
återskapar lugnet i kroppen
 
 
 
 
 
 
  Slut i rutan
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super grann

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0