Blixtrar och dunder

 
LÖRDAG
131130
 Anders
Grattis
Grattis mamma på din födelse dag.
Saknaden är stor.
 
Grattis pappa och Jimmie
namnsdagen
 
Robert
Grattis på dop dagen
 
 Dagens citat
Bach rycker ut 
 
Bachs blomsterterapi har en
lugnande inverkan vid allt från
svåra prövningar till små
vardagsbekymmer.
 
Hej där 
Många grattis i dag annars är det ju bara dopet.
Men vi startar på morgonen..
Klockan ringer fem, in i duschen och på med kläder, minus ute.
Skrapa rutor på bilen. Och gissa om bilen är kall .... bbrrrrrrrr.
Då är man på G till jobbet, en dag som kommer att kännas väldigt stressigt,
jag kommer vara på tvåan och där har jag inte jobbat ett helt
pass på säkert ett och ett halvt år.
 
Hoppas kollegan jag skall jobba ed kan mer än mig :) .
Toshiko jobbar också så det skall nog bli bra.
Så nu är vi samlade och vi är minus en och tre gröngölingar :) .
Oh vad passande .... NOT !
 
Men jag börjar med medicinen och sen är det bara att jobba på :)
Vår ena kollega som skulle varit till stor hjälp finns inte där.
Så detta är kul, jag blir så stressad och får hjärtklappning. FAN
 
Och det blir inte bättre av samtalet med omsorgsledaren ..... FAN
Kan jag få gå hem nu. Jag vill inte vara kvar i detta längre jag vill bara hem, sova och inte vakna.
Fan vad jag är trött redan nu.
 
En kollega kom upp och hjälpte mig med dubbla.
Så jag fick upp dom.
Stressen i dag gör att jag blir helt slut, totalt.
Kan inte tänka klart blir så less på detta, vilken bra rehab dag.
 
Slutar klockan 12 och skall hem och INTE somna, det är dop i dag.
Byta kläder och fortsätta på högvarv så jag nästan tuppar av.
Nu är det bara att köra dagen är så knasig ändå.
 
Det går bra på dopet förutom att jag nästan somna ett par gånger.
Inte så bra kanske.
Men Det var en lugnande effekt också.
 
Hem och smälta smörgåstårtan,  Och jäsa med familjen.
En stilla kväll.
  
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Sov gott och dröm fina drömmar om fina saker.
Jag älskar er alla.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0