Dan före doparedan

 
MÅNDAG
131223
 Adam
Grattis
 
 Min älskade son med familj.
Tack för en underbar jul lunch
och fina presenter.
 
 Dagens citat
 
När man står i skiten upp till halsen
återstår bara att sjunga.
 
av: Samuel Backet
 
Hej där 
Nu är det ont om tid och det är så mycket kvar att göra.
Vad är det med denna hysteri?
Jo vi skapar den lite själv,
nu är det ju så att jag är duktig på det :) .
 
 Det är bara att ta sig på bena upp och hoppa in i en varm och välgörande dusch.
En frukost som är fil, flingor, smörgås och kaffe.
Mediciner och lite vatten.
 
 
Sen är det bara att göra färdigt jul korten till dom större barnen så
jag kan åka ner till centrum och köpa det som skall vara till dom.
 Så min morgon har börjat med tillverkning av dessa.
  
Det blir en stressig färd till centrum, Saga är med och det blir handla, handla, handla.
En snabb kaffe på fiket och sen kolla dressman.
Lite klappar till oss vuxna skall det inte vara  har vi sagt.
Varför blir det så då????
 
Så nu skall vi hem, och vad händer med
Bumble Bee????
Jo han vill INTE starta, FAN!!!!
 
Ringer gubben som inte är anträffbar just nu, så ringer
jag ringer Robin och är redigt arg.
Han säger till sin far att komma ner till centrum för att spränga bil fan! 
När han kommer ner har han hammaren med sig, start motorn får sig en
redig smäll ..... Pang ....
Och nu startar han :) .
Ny start motor ligger i min baklucka men har inte kommit på plats
eftersom gubben är sjuk.
Väl hemma blir det stressigt, vi skall till Salem, vi skulle ha varit där för en timme sen.
Men nu är vi på G med klappar och saker.
Hej och hå.
 
Det är bara två söta små gullefjun som inte är på plats,
Tindra och Lukas.
Farmors grisar. Saknar er jätte mycket.
Hoppas vi ses snart.
 
 
 
Så nu är det jul lunch och gott är det.
 
 
Mätta och i mat koma skall vi dela ut lite paket.
Joline är inte intresserad av sina paket hon knallar bara runt och
drar i alla andras.
Söt hon är på minner lite om Lukas i den åldern.
 
 
En mycket fin disnygran har dom också.
 
 
Så nu blir det kaffe och snack om tatueringar.
Och jag får mitt hjärta på handleden.
 
 
Sonen får en kärleks kranium ,
det är nu mycket gör på må få här.
Man kanske skall tänka igenom lite vad man skall ha och varför.
 
Så nu är det hem med familjen för att sen ta mig till mitt jobb.
Ett kvälls pass till 21.00 och hela kvällen blir så bra.
Nu är det bara hem som gäller.
 
Sova är så trött.
 
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0