En bortsprungen blogg dag.

 
LÖRDAG
131221
 Tomas
Grattis
 Thomas
Grattis på namnsdagen
 
 Dagens citat
 
 Född till original, hur kommer det sig
att vi dör som kopior?
 
av; Edward Young
 
Hej där 
Det är helg och vi kommer allt närmare jul.
Har du fixat allt inför julen??
Jag har inte fixa något.
Så det blir hetsigt på måndag. 
 
Var uppe runt 05.15, lite tid för bara mig själv.
Gubben och trollet sov.
Men det var nog så att hon kände på sig att jag inte var där i närheten.
Hon slog upp sina blå fina ögon och vill allt att farmor skall komma.
 
 
En frukost som inte gick så bra att få i henne, alldeles för tidigt kan jag tänka mig.
Så hon satt mest och lekte med sin bäbis, som hon döpte till Linus.
Så när klockan var runt åtta tog vi bilen till Linus och Wilma.
Och hennes lycka var gjord.
 
 
En fika och barnbarnen lekte.
Sen var det time att fara till farfar och se vad han har
åstadkommit så här på förmiddagen.
hahaha
Ingenting han är inte ens påklädd.
 
Joline är lite hungrig så det blir lite mat och sen en tupplur.
Jag kollar leget borta i Salem där alla sover och är dö trötta tydligen.
Så skönt för dom att de har sovmorgon nu en lördag.
 
En lugn och återhållsam dag är det så denna lördag
skall väl också komma på plats i bloggen
 
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0