Jobbigt

 
 
 
TISDAG
131203
Lydia 
Grattis
Robin.
Min modiga kille. 
 
 Dagens citat
 
Skriv ner detta
 
 Skriv ner dina bekymmer och du
kommer att bli förvånad över hur
snabbt de skingras när du läser
dem på papper
 
Hej där  
En dag till i mitt liv, det är som att skriva ett manus som inte är
en actionfilm. Bara en dokumentär om en familj som har vanliga
problem med besvikelser och lögner.
Lycka och roliga minnen.
Vi kör dagens skopa.
Klockan ringer och det är en ny dag med nya utmaningar att slåss med.
En frukost och en varm skön dusch för att sedan få på sig paltorna.
Jag har ett morgon pass att gå till .
 
Det flyter bra på jobbet jag jobbar med Annelie och Lena,
På be sidan är det Lollo, Marinella och Anette.
Så dagen rullar på och tillslut är dagen över.
 
Men jag skall tydligen ha ett möte 11.30 men va fan jag behöver
åka hem. Stressad till tusen blir jag.
Och vilket möte sen då.
Nä jag gick hem inget för mig.
 
Väl hemma var det bara att leta rätt på Robin så vi
kommer iväg till läkaren.
Jag tar även med mig Saga som skall röntga foten.
Gör färdigt Robin på pacemaker avd.
Sen ner för att kolla att Saga är klar på röntgen.
 
Bort till akuten för att snacka med läkaren, 3 timmar senare.
Nu är det hem som gäller och healing för min själ som måste få
återhämta sig.
 
Gubben gör maten och jag får en dumping, mår som skit.
Ligger och kollar på filmen Modig.
Innan jag åker till Camilla för att färga håret.
 
 
Jag vill ha mellan mörkt blont. Det kan bli så bra.
Har haft den i somras. Men va???
Mitt röda går igenom så jag blev rödblond igen, hahaha
 
Nu är det bara hem och sova.
 Hittade Saga med nysnaggade sidor igen. Det är så coolt.
En Saga frisyr.
 
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Sov gott och dröm fina drömmar om fina saker.
Jag älskar er alla.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0