Jul hos mig.

 
ONSDAG
131225
 Juldagen
 
 
Jul helgen
 
 Dagens citat
 
Varför är människan ung vid en ålder
då hon inte får ut något av det?
 
av: George Bernard Shaw
 
 
Hej där 
Julen rullar på och vi med den.
Många har en trist jul, vissa firar den inte.
Vissa saknar sina barn och vissa har inga anhöriga.
Vi kan i dag ha den tanken i huvudet så vi kan inse hur bra vi har det. 
 
 Det börja med att jag sov över tiden i dag, HURRA.
Robin kom in och väckte mig för vi har tvätt klockan sju.
 Sen har vi ätit frukost tillsammans.
Vi planera dagen och det ser lysande ut.
 
Ner och hänga tvätten, det blev bara 10 min sen.
Ingen fara med det, så vi klarar oss.
Han sitter nu bredvid mig och spelar krigs spel på pappas dator.
Det är nog längsta tiden han (nu för tiden) har varit med mig.
7 - 10.30 wow ett par timmar, hur kommer det att bli till middagen i dag??
 
 
 Dagen är lugn och fin och det skall inte hända så mycket tycker jag.
Har hämtat lite jul käk från Camilla och varit och handla mjölk som alltid
går åt. Sen är det bra att förberreda varma maten och se till att kallskuret är OK.
 
 
Jag hinner med en kaffe med Renata, hon var lite sugen.
Det är ju kul med fika sällskap.
Och hon var kvar till middagen 17,
när barnen kom hem.
 
 
Så då var det middag med Robin, Othilia, Saga,
Ari och Jag.
Det som är .... Min kamera glömde jag i går, tragiskt.
När vi har julmiddag hemma.
 
Ungarna gick ut och vi kolla på TV, trött blir man när man bara ligger där.
Oj oj nä lite kaffe på kvällskvisten.
Mer film.
 
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0