Kvälls pass

 
TISDAG
131210
 Malin & Malena
Grattis
 Anette Pettersson
 Dagens citat
  Förändring
 
Det finns bara två sätt att handskas
med spända situationer -
man kan förändra dem eller man
kan förändra sitt sätt att se
på dem.
 
Det finns insikt att vinna i en
förändrad syn på saker.
Puder på  backen
 
Hej där 
Så nu är det så förjävligt igen, har varit vaken sen tidig morgon.
Ja vad fan gör man.
Vi tar denna dag och kollar hur den blir.
Ja jag har ställt klockan på sex eftersom jag har tvätt i dag klockan sju.
MEN ..... jag vaknar 04.25 ... pling.
Jaha ja vad gör man då?? Jo jag försöker i 30 minuter att somna om,
men det fungerar inte för jag har sendrag i mitt vänstra vad.
 
Nu är det bara att gå upp och sätta på lite värmande kräm.
Det hjälper efter en stund och min dag har redan börjat.
En dusch, lite frukost.
 Det är fortfarande en och en halv timme kvar till tvätten.
 
Det är bara att spela lite spel lösa rebusar eller Google roliga saker.
Tiden rinner fram hur du än gör.
Så nu är det time att gå till tvättis. Har bara min tvätt.
Passar mig utmärkt.
Klar 9.15 hurra.
 
 
I väg till Salem och min kompis Annette P.
Hon har flyttat från Uttran till Salem. Närmare för mig det är ju skoj.
Vi bestämde att jag skulle komma igen efter hennes rygg op.
I januari.
 
 
I väg till Kastmyra för att hämta min middag som skall med till
jobbet, hemma gjord lasagne. Så en kaffe och iväg igen.
Hann träffa gubben som kom ifrån läkaren, han har ont i ryggen.
 
Nu skall jag till jobbet, det är skoj,  skall jobba med Annelie, Evelina och Agneta.
Det kommer gå som en spruta :)
 
Hem och i säng, är fortfarande helt slut efter en dag på vatten. 
 
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Sov gott och dröm fina drömmar om fina saker.
Jag älskar er alla.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0