Oj Vad händer nu?

 
TORSDAG
131219
 Isak
Grattis
 
 Lukas
Grattis
på din födelse dag.
 
Isac
grattis på namnsdagen
 
 Dagens citat
 
Evigheten varar längre,
särskilt mot slutet.
 
av: Woody Allan
 
 
Hej där 
Då är det vi igen och några till,
( i alla fall i går 39 st )
 Men det är ju bra, alla är välkomna att läs mina inlägg.
Vi kör denna dag som vi brukar,
man börjar på morgonen :) .
 
Vakna en timme innan klockan efter att ha haft en jobbig natt.
Sover lite oroligt nu har gjort än längre tid.
Det är lite rörigt med det mesta just nu.
 
 
En varm dusch gör susen på morgonen och sen lite frukost.
Gubben kommer upp jag har nog väckt han när jag gick upp.
 Så det blir lite gemensam frukost i dag vi datorerna.
 
 
Skall bara fixa iordning mig så skall jag sen dra mig sakta mot jobbet.
En morgon pass och det flyter på som det skall.
Jag gör mitt och sen är det bara att invänta hemmet.
 
 
Jag hade ett samtal med Leena och Ann Maria innan jag gick hem.
Det var bra då det reder upp sig lite. Jag har också en liten annan syn
på allt som rör sig i huvudet på mig, mitt förtroende på arbetsplatsen ser inte så ljust ut.
Men man får kolla vidare och sen se vad som händer.
 
Det är ju jul bord i dag och jag hinner inte dit eftersom jag skall till läkaren.
Så tragiskt så tråkigt. Så det var bara hej då.
Sen åker jag hem för att gå till läkaren .
 
 
Så nu har vi det mesta överstökat och klart, dagen närmar sig en middag med fisk och äggsås.
Det ser ut att bli bra det, mätt blev jag och trött blev jag som vanligt.
Då är det bara att vila lite då.
Somna gör jag också vilket INTE är så bra.
 
Gubben väcker mig runt 23.30 och säger att det är nog bra om jag
tar av mig kläderna och lägger mig i sängen .
 
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0