Söndag

 
SÖNDAG
131201
 Oskar & Ossian
Grattis
Första advent.
 
 
 Dagens citat
 Ett kungarike
för ett skratt
 
Håll ständig utsikt efter sådant
som kan få dig att skratta -
och om det inte ser något
som väcker din skrattlust,
låtsas att du gör det.
 
Då kan du skratta.
 
Hej där 
Ja söndag i all ära, veckan är slut och jag med den.
Hoppas på en bättre vecka nästkommande :)
Vi tar denna dag också..
Klockan ringer 05.00 det är bara att hoppa upp och sen
fixa med dusch och frukost.Kolla lite på nätet och sen är det bara
att dra till jobbet, förbi Huddinge centrum för
att plocka upp Lollo.
 
Så nu är det bara att köra, hej och hå.
Allt flyter som det ska och jag jobbar på min tid som jag ska.
Sen är det hem och bara ta hand om sin trötta slitna kropp.
 
Men nu blev det inte riktigt så vi tar en sväng till Brisak, Värmdö.
Det var inte så mycket bra saker som jag hade förväntat mig.
Så vi tog några andra affärer också.
 
Vägen hem var lite så där köer i Söderledstunneln, det gick i 30.
Vi svänger av mot Huddinge istället. Så där ja
nu rullar det på igen.
 
Väl hemma är det bara att fixa och dona för advents fikat.
Det blir vi i familjen som skall ha det.
Ari, jag, Robin och Saga.
En trevlig familjekväll.
 
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Sov gott och dröm fina drömmar om fina saker.
Jag älskar er alla.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0