Tandis

 
ONSDAG
131211
Daniel & Daniela 
Grattis
 Daniel
Grattis på namnsdagen
 
 Dagens citat
  
Sänk rösten
 
Har du någonsin upplevt en lugn
person med hög röst?
 
Puder på  backen
 
Hej där 
Ja vad skall man säga i korthet om denna dag?
Smärta, orosmoment, inge roligt och allt annat negativt
om tandläkarbesök.  
 
 
 
Klockan är morgon, 5.00, dags att ta sig ur sängen
och in i duschen, så klart.
En liten frukost till mig som sitter som en smäck.
Ensam tid vid datorn med funderingar, ja det är ju det. 
 
Fixa mannagrynsgröt till barnen så dom blir mätta i magen
när dom går till skolan, det är viktigt.
Men dom skall nog börja fixa detta själv.
 
Så nu kommer min tid igen, när barnen har gått till skolan.
Eller?? Vad gör jag?? kör ner Saga till stationen efter som hon är sen.
Kör Robin upp till skolan så jag vet att han är där.
Och jag tar en fika i kastmyra innan jag skall tränga mig ner till Hornstull i stan.
 
Nu sitter jag i denna hemska stol och har ångest. Ett litet hål i underkäken kommer
att lagas i dag, det är inga större saker kanske tycker du, men jag är otroligt orolig när jag
kommer till manen med alla borrar och skit som han skall sätta i min mun.
Nu kör vi och det tar nästan 40 minuter, bedövad till tusen och alldeles yr.
Klar!!
 
Nu kan jag inte svälja eller dricka eller äta.
Munnen är stor som en hel fotbollsplan tycker jag.
Det är ju tur att det bara är känslan.
 
Nu träffar jag gubben i centrum han skall hämta inflammations
dämpande och värkisar. Han ser lite lätt smärt påverkad :).
Vi tar en lunch med Camilla.
 
Nu är det hem som gäller och lite slappa.
Vi skall tydligen äta jul buffé med Kim i dag, Jaha ja.
Inte Robin förstås.
 
 
Nu väl hemma och det blev ny kudde till Ari, nytt överkast
och bädd set till Saga, ljus till barnen och ett underlakan till vår säng.
Alltid lika kul med att vara på IKEA.
 
 
Har fixat klart julkorten klara så då skall dom iväg.
Det blir lite tv men jag somnar är såååå trött. 
 
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Sov gott och dröm fina drömmar om fina saker.
Jag älskar er alla.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0