Trevlig dag.

 
SÖNDAG
131229
 Natalia & Natalie
Grattis
Sjuka barnbarn
Joline & Linus
behöver extra uppmärksamhet.
Kramar från Granny 
 
 Dagens citat
 
Det finns saker man måste vara fackman
för att inte förstå. 
 
av; Hjalmar Söderberg
 
Hej där 
Sista söndagen för alltid 
för 2013. Denna dag kommer bara i dag,
som alla dagar fast denna är mer påtaglig då det blir ett nytt år nu.
Vad jag gör denna sista söndag 2013 kan du läsa här nedan och grunna över.
 
 I dag var väl tok kärringen uppe ock åt frukost vid 03.10.
Hur tänkte jag här???
Inte för att jag titta på klockan som jag brukar efter
som jag brukar vakna flera gånger per natt.
 
 
Nä nu kliver jag upp och fixar frukost och tar min medicin!!
Nu är det knas, hur skall denna dag sluta, hahahaha
Nä jag blev lite irriterad när jag upptäckter att klockan
inte var mer så jag lade mig igen och sov till 05.45
Så nu blev det lite kaffe och en smörgås.
God morgon världen.
 
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Nu har vi rätt tid och morgon procedur.
Allt som det skall.
Jolin, Ari, Ellie, Fredrik. Robin. Othilia och Saga sover
endast tomtemor är vaken.
Hhahahaha
 
 
Det är så att jag är lite tvungen att se till att Ellie och Fredrik vaknar.
Elli vill ju ner till centrum.
Vi försöker att vara där till 10.30, det kan vara bra.
Jag hinner då med en fika med dom och Camilla som Ellie skall träffa.
 
Jag lämnar över Joline till Ellie och åker till jobbet.
Jag skall jobba en mitt på dagen pass på tvåan.
Det är lite skoj.
 
Nu var det många som var å jobbet såg jag, 
Tror att jag räkna i hop till sju vid rapporten.
Så jag var i tvätten hela tiden och fick iväg de meta.
Han hjälpa till med matning med två.
Sen vara det slut för i dag.
Tack för i dag.
 
 
Hem för att plocka upp gubben som skall med på middag.
Tacos så klart det är ju så gott.
Sen en film och hem för att krama kudden.
 
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0