Tuff dag

 
ONSDAG
131204
 Barbara & Barbro
Grattis
 Till mig
bara mig
och ingen annan.
 
 Dagens citat
 
Stäm möte
 
Stäm möte med dig själv för
att ta utur med bekymmer vid en
särskild tidpunkt i framtiden.
 
Ju allvarligare du går in för det
där mötet, desto effektivare
kommer du att ta itu med
problemen
 
 
Hej där 
Vi kör våran dag och jag få se hur detta löser sig.
Så häng på så kollar vi läget.
 
.Går upp vid 05.30 för att ta en varm avslappnade dusch och sen peta i mig frukost.
Sitter och kollar läget med allt runt omkring. Vad händer??
Med jobbet, med barnen med livet med allt.
Varför skall man helatiden behöva strida??
Varför kan man inte bara respektera att så här är det?
 
Jag har många gånger undrat varför jag skall bli utsatt för saker.
Jag har många dagar i mitt liv undrat över min uppgift i livet.
Jag har inga svar på min mening med livet.
Så det är väl bara att söka vidare.
 
Varför måste vissa sitta på andra och varför skall alltid vissa komma i kläm??
Jag har inga svar på detta utan jag får nog acceptera det och bara gå vidare.
Hur dåligt jag än kommer att må och hur illa det blir.
 
 
Jag kommer INTE att kunna bli den kalla människan jag egentligen måste bli,
för det är ju inte jag. Jag är en hjälpsam skit som försöker hålla mig på vattenytan.
Det är väldigt lätt att se till att jag kommer under.
Men jag flyter upp igen av någon idiotis anledning.
Varför??
 
Dagen är lite fulladdad som vanligt, jag har så få dagar där jag bara kan vara jag.
Ultraljudsundersökning på mig och mina aortor, låter intressant.
Är på G till Skärholmen. 
Det gick smärtfritt att kolla den stora plusorden i kroppen, och som läkaren sa;
> Den ser väl bra ut<
Jo det hoppas jag att den gör hahaha.
 
Nu är det lite rundvandring i Skäris och se om man hittar brallor till Saga.
Hon bör ha sådär 20 st. att varva med.
Och här hittar vi det jag söker, ett par på Gina.
Dom får det bli.
 
Linus sover så vi passar på att luncha.
Lite kina mat för mig tack.
Och det blir fika hemma sen. gubben är i Gustavsberg och fixar hos Nisse.
Undra vad han får för de, hi hi hi.
 
Jag far till jobbet runt 15.00 är ingen hitt, känns inge rolig.
Jag har just fått reda på vad ribban skall ligga och vet i fan om jag
skall sabba allt eller bara bli skit pist.
En snäv ballansgång och jag känner att jag inte riktigt orkar.
MEN
Jag gillar inte detta skit heller.
Hur man än vänder på det så har du arslet bak.
 
Väl hemma så blir det bara en nedvarvning och sen sova.
  
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Sov gott och dröm fina drömmar om fina saker.
Jag älskar er alla.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0