Vanlig dag? Nej min dag.

 
TISDAG
131217
Stig 
Grattis
 Virriga mig.
 Dagens citat
 
Kvinnor har ingen ursäkt för att de åldras.
Det som är karaktär hos Robert Redford är rynkor hos mig.
 
 av: Jane Fonda
 
Hej där 
Då är det en ny dag och nya förhoppningar.
Jag är säker på att det blir så bra så.
Vi kollar och ser. 
 
En dag som denna är fantastisk, jag trodde jag var ledig på onsdag
och har nu inte förberätt trollet som jag skulle.
Då tar jag trollet på fredag i stället. 
 
Ja denna dag börjar fantastiskt bra, är på G till jobbet när man upptäcker att jag är ledig.
Tvätten står så fint i ordning så den avslöjade sig.
Du skall ta mig i dag, hihihi
 
 
Nå ja frukost först och duschen efter tvättstugan.
Så nu är det så det blir. Robin har sin tvätt också.
Det är bra att han tvättar själv.
 
 
Lite koll på FB och planera dagen skulle inte vara så dumt.
Måste ner till centrum i alla fall.
Så vi kan handla mat.
 
 
Det blev en sväng ner till centrum för att kolla läget och
Camilla skulle handla.
Jag och gubben skall handla senare så jag handlar inte.
En fika och lunch blev jag bjuden på, Tack Camilla.
Det är lika trevligt som alltid.
Ett läkarbesök skall man på också, ja det är hos min läkare,
hon är kvar ett par dagar till.
Hon är inte glad åt att min rehab inte går så bra.
Jag jobbar inte tillräckligt, eller jo jag gör men inte på jobbet.
 
Nu är det hem och slappa lite, jag dog vist.
Sover en och en halv timme.
Nu måste vi handla gubben. Det är alldeles sent jö .
 
 
Willys blir på hälsad av oss två som kan detta med att handla i rasande fart.
Det var dock längre tid än vanligt, 20 minuter tror jag det tog, hahaha.
Så nu är det bara att köra hem skiten.
 
 
Vila lite och sen fixa maten.
Men varför är jag så trött?? Kan ju sova igen, mitt huvud
ligger kvar på kudden när jag reser mig.
Maten i dag är wok med kyckling gott till tusen .
 
Så vad skall man göra nu då, för utom slappa??
Ja inte mycket, jag är skit trött och
har ingen större lust med något.
Så jag gör slut för dagen.
  
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0