Dag 5

 
20130201
Max & Maxemilian
Grattis
 
Till människor som bryrsig.
 
 
 
 
God morgon om man nu kan kalla det så god.
Jag har ont överallt efter en natt på soffan.
Chocken på mig släppte i morse tror jag,
jag fick ett akut spyanfall.
Sen var jag bara trött och låg på soffan.
Har varit uppe och kollat på FB men det var också allt.
 
 
 
Har ätit nu och är väldigt matt. Robin har också ätit nu så han piggar på sig
lite. Det är bra, han blir hemma i dag och får kanske åka till hans bror
i Salem i morgon, kanske.
 
 
Dagen har ju nu försvunnit och det skiter jag i för jag behöver vila mycket i dag.
Gårdagen var ingen hitt och jag känner att det är jobbigt fortfarande.
Kolla lite film på TV som är bra.
Sen bytte min son plats med mig. Hans säng vart min för natten.
Bäst att sova nu. 
 
GODNATT
 
På återseende.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  Slut i rutan
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0