Dag 7

 
20130203
Disa & Hjördis
Grattis
 
Mitt pluggande
:)
 
Då har jag sovit en god natt i Sagas säng, undra när jag kan komma till min säng.
Skall nog byta lite säng linne där så är det väl OK.
Nå ja man var lite seg i morse men det hinndrar inte mig från att
kolla runt på FB eller att inta min frukost vid datorn.
Inga barn hemma så det ser dom inte.
 
Har den lilla äran att gå ha Wilma en stund i dag,
Kottis skall på koll på sjukhuset.
Och då ska inte Wilma behöva vara själv.
Jag har också min kör teori i dag så kl. 14 skall man vara där.
 
Det kommer att vara mycket pluggande i dag innan och efter.
Vill så gärna få detta färdigt.
Ja har skrivit detta en gång och måste alltså skriva igen.
Det försvann på något vis, och vad har jag skrivit då?
 
Jo just ja, ...
Körskolan, teorikursen.
Det var där jag var på eftermiddagen, ja och vi skulle kolla lite på
reaktionssträcka och bromssträcka.
Ja det var just de, att räkna reaktionen har jag nog grejat men sen då????
Hur ska jag klara detta???
Det fungerar inte.
 
Någon som är smart nog att kunna förklara detta på ett lätt sätt???
Jag kan inga krångliga matte termer, jag är äldre dam med kunskap på vanlig
grund matte, +.-.,x och delat. Allt annat är skit svårt för mig.
Och detta skall komma på teoriprovet.
 
Ja väl hemma igen efter att Thomas hämtat mig så är det bara att laga mat.
Min man är ssssåååå sjuk fortfarande.
Han har varit hemskt sjuk, jo det har han. Han har legat i
sängen sen torsdagen 30/1, när Kottis kom, på kvällen.
Så han är rätt svag nu på kvällen och är inte direkt alert.
 
Jag plugga massa vägmärken också, men det är så krångligt att
komma ihåg alla märken vad de heter, vad dom är till för vet jag.
Men det är ett himla måste kan jag tänka mig.
Så det är bara att fortsätta.
 
Arg blev jag eftersom det inte går som jag vill,
lämnar nu datorn och tittar på TV i stället.
Det är film om Palme som jag fastnade på, tittar på reprisen
av melodifestivalen också. Samma känsla hade jag i kväll som i går.
Det är bra då är det bra låtar som gick vidare.
 
Sova nu
GOD NATT
 
 
Kärlekskramar till alla mina barnbarn
Granny älskar er alla
hjärtat mitt räcker till för alla mina kära
guldklimpar.
 
På återseende.
 
 
 
  
 
  Slut i rutan
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0