En ledig dag

 
TORSDAG
 
20130221
Hplding
Grattis
 
 
 Linus
Det är väl klart att han kan få en dagens
ros bara för att.
 
 
 
Godmorgon
Välkommen till en ledig dag med mig.
Vad jag skall hitta på i dag vet jag inte till 100%.
Några minuterar i taget.
Vi börjar där vi ska.
Jag vaknar upp och är en smula seg, känner mig utvilad men trött.
En liten frukost och en dusch det är morgonrutin.
 
Skall på en lite promenad vid 10 tiden med Linus och Millan.
Så framtill de jag skall gå väcker jag barn och plockar lite med olika saker.
Gubben skall åka i väg och träffa Jimmie en stund så då passar det bra att ta en promenad.
Jag kör upp till Brantan och Millan och jag tar en fika.
 
Nu skall vi promenera, vi tar vägen förbi centrum, vi skall fråga om
en medicin hur den skall vara. Vi tar en fika också så har vi avklarat detta.
Millan träffar några kompisar så det blir lite snack hit och dit.
Nu skall vi röra på oss tänkte vi då kommer Thomas och det blev tid för en Lunch.
Sen dyker gubben upp då passar vi på att gå och handla.
Thomas och Camilla åker då hem dom skall till BVC.
 
Nu är det gubben och jag i stället, vi handlar och tittar på olika middags alternativ.
Men titta där, Robin i en mat affär. Har han gott vilset?
Han var ute efter pengar.
Han får allt hålla sig med sin månadspeng.
 
Nu skall vi väl ta oss hem.
Jag kör :).
Väl hemma så är det bara lugna gatan och vi har det bara bra.
Äter lite, tittar på TV och slappar.
En kväll med bra film och lugn och ro.
 
Gör en bra kväl
 
GOD NATT
Till mina kära barnbarn;
Sov gott och dröm fina drömmar om fina saker.
Jag älskar er alla.
 
 
På återseende.
 
 
 
 
 
 
 
  Slut i rutan
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super grann

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0