En ledig hel framför mig.

 
FREDAG
 
20130215
Sigfrid
Grattis
 
 
 
Fam. Karlsson
Godaste middagen
 
 
Godmorgon gott folk, ny dag nya utmaningar.
Dagens agenda är ganska kort och hoppas den blir så.
Jobba 7.30 - 16.00
Middag 16.30 - -21.00
 
Går upp före klockan ringer, tar en snabb dusch och intar min frukost sen.
Har laddat ner korten från i går, skall titta på dom.
Hoppas dom blev bra.
Satt luite för långt i från för min kameras skull.
Men den har arbetat hårt.
 
Nu ska jag vecka Ari så vi kan åka till jobbet om en lite stund.
Dagen har just börjat.
Full fart mot Rosendalsgården, och ett pass på jobbet.
Väl där hinner jag med en kopp kaffe och det skall smaka gott.
Startar morgon arbetet, och klockan tickar fram till 9.00
och det blir frukost på Rosendal. 
 
Ingen Tina i dag heller, hörde att hon är sjuk,
kramar till dig Tina.
Krya på dig.
 
Vi gratta Annicka och Agneta som har fyllt år.
Fin blomma och kort från tick net.
 
Lunchen fick jag in ta med några boende som var på 
fredags lunch.
Det är en rolig tillställning, uppskattad av alla som kommer dit.
 
Nu rullar klockan på och jag får gå hem.
Hurra.
Trevlig helg tjejer.
 
Svärsonen kom och hämta mig, det skall bli
middag hos fam. Karlsson.
Det bjöds på chili con carne med massa grönt.
Gott
 
Vi kolla på en film som heter delfin svans.
Handlar om en delfin unge som fastnar i skräp vattnet och dras upp på land.
Hon blir av med stjärtfenan på grund av såren hon fick
av skräpet som satt där.
 
Hon fick en protes stjärtfena som var fantastisk till henne.
Hon överlevde allt och vart kvar på marin sjukhuset.
En sann historia var det också.
 
Hemma vid 23 tiden.
Messa nyss med Nea.
Jag ska få ha Joline i morgon.
Det skall bli kul.
 
Nu ska jag sova
Letar bara efter en unge
 
GOD NATT
Till mina kära barnbarn;
Sov gott och dröm fina drömmar om fina saker.
Jag älskar er alla.
 
 
 
På återseende.
 
 
 
 
 
 
 
 
  Slut i rutan
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super grann

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0