En semester dag

 
FREDAG
20130222
Pia
Grattis
 
 
Jag
Grattis till mig själv på
namnsdagen
 
 
 
Godmorgon
Upp fem, intar frukost, tittar runt på facebook,
Promenerar i rask takt till gymmet, arbetar hårt en timme.
Solar i 20 minuter, på med kläder och går rakt hem.
In i duschen lite ont om tid.
Ska vara hos läkaren 9.00
 
Då är man på vårdcentralen och träffar Dr. Olsson.
provtagning och massa snack om alla krämpor hit och dit.
Men  ... va .... OK jag skulle INTE ha
tagit min medicin i morse innan provet.
Då får vi ta det på måndag i stället.
 
Jah ha då var det bara att promenera upp till Camilla och ta en kopp kaffe.
Vi sitter och kollar på förhäxad, en mycket bra serie tycker jag.
Jag har några favorit serier, Dr Queen är en.
 
Ari hämtar mig kl:12.45 med bilen så klart. 
Så nu skall jag plocka upp Saga i skolan,
För vi skall åka och köpa färg och tapet till hennes rum.
Vi hitta en fin svart på Hornbach och en
gul-rosa-vit- bege färg tom allt mögligt.
Det kommer att bli så fint, bilder kommer.
 
Då är man hemma igen kl: 14.00 och får fika besök med tårta.
Mums.
Tack för den Linus, kul att du kom och gratta
mormor på namnsdagen.
Vart så glad.
 
En lite slapp och slö dag är det och jag känner mig ganska trött.
Somna en stund där vit sex tiden, inte bra.
Då är jag super duper pigg fram till ett och kan då bara få sova fem timmar.
Fasen också.
 
Nu får vi allt hitta på något. En kaffe hos Kim och Lillevi blir det,
Det blev en sån härlig diskussion och det var riktigt skoj.
 
Nu skall vi hem och jag skall sova. Har en jobbar kväll senare i dag
Så ha en trevlig kväll
 
På återseende. 
 
GOD NATT
Till mina kära barnbarn;
Sov gott och dröm fina drömmar om fina saker.
Jag älskar er alla.
 
 
 
 
 
 
 
  Slut i rutan
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super grann

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0