Hjärtans dag

 
TORSDAG
 
20130214
Alla hjärtans dag
 
 
Saga
Grymt uppträdande.
 
 
 
Kl: ringer 5.00 jag har legat kvar en timme bara för att tvinga min kropp
att fatta att den skall ligga i sängen och sova kl:04.00.
Trög kropp man har.
Det är inte hjärnan jag vill ju sova mer, behöver sova mer.
Men nu då denna Valentin dagen.
Kärlek till dagen och alla vi möter.
 
Morgon pass, nej heldag till 17.00 ska jag nog säga.
Det är ett sådant långt pass, man är med både på morgonen
och en bit på kvällen
Det är lite långa dagar kan jag tycka men dom rinner för bi lätt som en plätt.
 
Saga springer runt som en yr höna hon skall till skolan och
förbereda kvällens Rock konsert.
 
Nu kör vi i gång dagen.
Så ni var morgon stöket i full gång. Jag han inte med så många,
efter en timmes jobb kom tand hygienisten Maria
och jag skulle gå med henne och två
tandläkare studenter.
Det tog hela dagen.
 
Kl. 15.40 var det klar och jag han med att ha mitt samtal 
med sjuksköterskan om en boende.
Tänk vad man kan tränga i hopp saker.
 
Gubben  hämtade mig och vi tog en snabb middag
på macken för att sen åka till Falkbergskolan.
Vi har gott om tid. Konserten börja 18.30.
 
Väl där så kommer Anna, bra för Saga,
Och gissa om jag vart överraskad.
Familjen Annorlunda :)
Kul, hade inge aning om att dom skall komma.
Hörde Saga nämna Linnea och Joline,
men min son .... Kul.
Det var riktigt trevligt, 
Det vart en miss i kommunikationen till Sessan.
Had velat att hon skulle vara där också.
Men nu vart det som det vart.
 
Väl hemma får jag reda på att Robin skolkar.
Han vågade inte komma till Sagas uppträdande, det var nog lika bra de.
Nu är jag så besviken på honom att det gör ont i mitt hjärta.
Vad än jag gör, elak, snäll, bryr mig inte så är det samma sak.
Vad är det med denna kille??
 
Kolla på TV:n för att sen somna gott.
 
GOD NATT
Till mina kära barnbarn;
Sov gott och dröm fina drömmar om fina saker.
Jag älskar er alla.
 
 
 
På återseende.
 
 
 
 
 
 
 
 
  Slut i rutan
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super grann

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0