Kvälls pass

TISDAG
130226
 Torgny & Torkel 
Grattis
 Jobbet
 
 
 
Godmorgon
 
Upp för att mål klar ett skåp,
Intar frukost, på med kläder och börja måla.
Det blir så fint detta.
Har diskuterat lite med hur vi skall göra med luckorna.
Dom kommer att bli målade också.
Så bra, då kan man njuta av ett fint kök.
 
Det tar inte så lång tid att måla. Men det är jobbigt för att vinkeln
på handleden är inte den ultimata.
Så nu så är det klart och det blev fint.
Jag kommer att sätta ut kort men jag har ju värdens sämsta
dator just nu så det funkar inte så bra.
Det kan man se på FB också. Inga kort :(
 
Ja ha vi skall förstöra lite pengar också. Storhandla lite.
Vi eller jag kör till ICAMAXI.
Där kan man hitta smått och gott.
Det blev inga mängder med 2000 riksdaler gick åt.
 
Jag tar vägen förbi mitt jobb eftersom jag skall jobba.
Gubben får allt klara sig själv hem, :)
 
På jobbet har jag ett plus - samtal med chefen.
Det blir ju bra.
Hade då ingen aning om att det var 12.30,
lite sen men det gick ju bra.
 
Oj upp på tvåan, dela medicin där, kul min gamla avdelning.
Har tydligen varit jobbig och stökig morgon på båda avdelningarna i dag.
Sådana dagar kan ju hända. Hoppas det går bättre nu i kväll.
 
Oj vilket arbetspass. Allt gick som på räls, lugnt och bra.
Inga fall eller akuta saker bara lugnt och stilla.
Tack för den kvällen :)
 
Så är det bara hemgång kvar, och det är också en fin färd med bilen.
Inga olyckor eller köer. Jag orsakar inga problem i trafiken.
Jag är nog som alla andra i trafiken nu.
 
Hemma är det ett skåp som skall ställas in bara. Då har torktiden varit länge.
Det är ju bra för då är det torrt.
Nu är det bara alla andra skåp som skall målas.
Till helgen skall invändigt vara klart.
 
Läste på FB att det skall smutskastas på min son igen.
Att hon aldrig ger sig. Hon påstår att hon vill ha gemensam
vårdnad och ditt och datt, men hon vill bara krossa honom.
Hon tänker inte på barnen ett dugg, hon bara tänker på sitt.
 
Om barnen hade varit i fokus skulle hon se till att allt fungerar från sin sida.
Inte ta BUP tider på de fredagar då dom skall till pappa, 
inge göra andra saker just dom fredagarna.
Inte vara gniden och inge ge sin son sin medicin när han skall till pappan.
Ja listan kan bli längre.
Men jag känner att jag inte orkar rabbla upp detta.
 
Trött i mössan, skall ta och sova nu.
 
GOD NATT
Till mina kära barnbarn;
Sov gott och dröm fina drömmar om fina saker.
Jag älskar er alla.
 
På återseende.
 
 
 
 
  Slut i rutan
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super grann

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0