Ledig tisdag

 
TISDAG
20130212
Evilina & Evy
Grattis
 
Mitt nya liv
:)
 
 God morgon
Dagen börjar tidigt 04.40, det gäller att hinna med det jag vill hahaha
Frukost på med träningskläder, titta runt på fb och skriva här på bloggen
 sen iväg till Flex.
TRÄNA 6.30
Jag ska ta med barnen till gymmet det kommer att vara så bra.
Vilken energi kick på morgonen.
 
Hem svettas klart och duscha sen. Ta en kaffe och bara relaxa lite.
Städa undan och dammsuga och se till att det blir ordning och reda.
 så var det klart städningen och allt som hör dit.
Relativt tråkigt att behöva städa när man är ledig.
 
Ringa några samtal och avboka tider som jag inte kan gå på.
Skall försöka komma fram till ICA också.
Fundera på att aktivera kortet till matkontot.
Apropå mat så ville tydligen Linas matkasse inte ha mig som kund.
Det var ju tråkigt eftersom det skulle ha varit bra.
Jag har strul med betalningen via banken.
Skall kanske försöka en gång till.
 
 Oj vad klockan rusar fram nu. Nu kommer Lena och Linnes
från socialtjänsten i Södertälje.
Det är möte igen. Dom måste komma och kolla hemmet till placerade barn.
Men det är trevligt eftersom vi känner varann nu.
 
Har yoga kl:17-.00 min snälla gubbe kör mig dit.
Skall passa på att tacka Eva för ett underbart pass. 
Tack
Så gubben kör mig dit och väntar på mig. 
Han är en pärla, dock lite sur när jag kommer.
Kan inte vara kul att sitta i bilen eller??
 
Kvällen flyter på så fint med tvättstugan, och fasen 
Fasen vad kläder Saga har.
Nä det blir tröttsamt nu framåt 22 och jag är trött.
Varva ner lite sen sova.
 
GOD NATT
Till mina kära barnbarn;
Sov gott och dröm fina drömmar om fina saker.
Jag älskar er alla.
 
 
På återseende.
 
 
 
 
 
 
 
 
  Slut i rutan
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super grann
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
GOD NATT
Till mina kära barnbarn;
Sov gott och dröm fina drömmar om fina saker.
Jag älskar er alla.
 
 
På återseende.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  Slut i rutan
 
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super grann
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0