Oj nu är det 5 dagar kvar bara.

TISDAG
 
20130205
Agata & Agda
Grattis
 
Jolin
Vi skall ha gosa tid i dag
Mycket med kärlek då.
 
 
Dagen börja lite så där som man inte vill riktigt.
Jag vakna halv fem och kunde liksom inte somna om.
Det är bara att gå upp. Stå i duschen extra länge för man har ju tid med det.
Fixa frukost och titta vad som händer på FB.
Skriver sin morgonhälsning och hoppas att alla får en bra dag.
 
 
Har problem med att få in saker och ting på daton som jag vill.
Nu skall jag be Ellie titta på den om hon kommer upp.
Det skulle ju vara kul en smula.
 
Nu är det reda dag 9 så det är inte så många dagar kvar på mina 14.
Det är ju lite si och så med de, kul att komma tillbaka med .....
Kul att vara lite ledig också.
Kommer att lägga in om mer semester.
Saga slutar ju skolan i juni och jag vill ju ha lite barn också.
 
Ska planera lite hade jag tänkt. Sol och bad och massa
lek det är vad jag har tänkt mig i sommar.
En resa med bara gubben kan vara något..
Det är bra att ligga lite före kanske.
 
Åter till dagen, kommer att åka till skärholmen med Nea och Lillgullet.
Det skall bli så kull, ett par timmar med gullgrisen.
Nä hä fick just ett meddelande att dom inte kunde komma.
Det var ju synd, då går jag ner till centrum och handlar då. Får väl ringa
till Camilla och höra om hon vill ner till centrum.
 
En kopp kaffe innan man skall in och slåss i affären.
Jaha då är det bara att byta patron till soda streamern och handla flaskor,
Det var inte alls många här vad skönt, det går riktigt snidigt.
Har varit runt och letat efter regnkläder med flis inuti, det fans inte här. 
Får kolla på MAXI dom har säkert.
 
Oj Kottis vagn fick spunk, eller rättare sagt hjulen.
Splinten som håller hjulet på plats är borta.
Det vart lite jobbigt att hålla koll så att det inte rulla av.
Thomas fixar nya hjul i morgon.
 
Så nu skall jag hem och fixa lunch. Prata om möbleringen hur vi gör bäst.
Har plockat ut från vårat sovrum till vardagsrummet för att ställa in 
Robin saker i hans nya rum, bilder kommer.
 
Har stökat hela dagen och känner mig trött nu, skall vila lite.
En till på Cesar och hundarna. Han är väldigt intressant att titta på.
Har många bra och konstiga saker för sig.
Nu har jag bara sätt bra saker dock, men det finns en varnings text i början av programmet.
 
Oj nu är jag riktigt trött. Ska lägga ner mig och sova nu.
Ha en trevlig kväll.
 
GOD NATT
 
Till mina kära barnbarn;
Sov gott och dröm fina drömmar om fina saker.
Jag älskar er alla.
 
 
På återseende.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  Slut i rutan
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super grann

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0