Oj ny vecka dag 8

 Måndag
20130204
Ansgar & Anselm
Grattis
 
Kottis
Han sov som en stock i sin säng
 
 
Dagen börja i duschen kl:5.50 och det var skönt.
Intar min frukost medans jag njuter av min stund för mig själv.
Kollar runt på FB som jag alltid gör och skriver dagens hälsning.
Sen kommer det trista med att vara mamma, barn som inte vill komma upp
och gå till skolan. Man skall gnälla och skälla och det är så trist.
Fan vad jobbigt.
 
Skall gå på mitt samtal till kuratorn i dag skall också vara skönt efter helgens
utspel på sjukhuset med just Robin.
Lite snuttig dag tänkte jag, har tvättstugan kl.18 i kväll och känner väl att då
behöver jag inte vara i gasen i dag.
Robin går till skolan i alla fall, han är grinig och sur. Fine va det min herre.
Det är din framtid.
 
Efter en timme hos kuratorn så tar jag en promenad till Branta backen.
Tar en kaffe med Millan, Kottis sover. Jag får åka bil hem, det var ju lyxit :) .
Väl hemma så tar jag och Ari en diskussion om att möblera hit och dit.
Jag vill byta rum med Robin.
 
Jaha då fixar jag med kläder hit och dit.
Jag och Ari skall ha våra kläder i garderoben i vårt nya rum och Robin får uti stora
klädkammaren, och där sätter vi Sagas kläder också.
Första etappen klar. I morgon skall vi nog packa i hopp saker.
 
Maten var köttfärs med spagetti, det låter bra. Saga kom lite efter sex, hon har tränat. 
Och hon skall minsann inte äta nej då här ska det vara sallad, när man tränar smart.
Tvätten kommer igång vid sex och det är jag och Robin först.
 
Sen kommer Saga med sitt.
Och gissa vad som händer sen efter tvätt tiden??
Saga är hungrig och äter mera mat så sent när hon skall sova.
Undra hur hon tänkte nu??
 
Ja jag lade mig på sängen och kolla in lite djurpoliser.
Det var ett bra avsnitt.
Jag gillar att se detta program. Inge kul att se skadade djur,
men att se att de som skadar djuren åker fast det är jag nöjd med.
 
Så då skall vi sova lite. Ny dag snart
 
God Natt
 
Till mina kära barnbarn;
Sov gott och dröm fina drömmar om fina saker.
Jag älskar er alla.
 
 
På återseende.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  Slut i rutan
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super grann

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0