Städ dag :)

 
 
 SÖNDAG
 
20130217
Alexsandra & Sandra
Grattis
 
 
 
 Vårt fina vadagsrum.
 
 
God morgon världen,
Då har vi en söndagsmorgon på plats och den är inte vilken som helst
utan en städ söndag.  
Hoppas på en tvätt tid också men det kan vara svårt.
Dagen börja med en lång varm dusch och det var riktigt skönt.
En gröt frukost som inte gick av för hackor.
 
En god kopp kaffe, min dotter har hittat mitt favorit kaffe till maskinen.
så en god kopp Cappuccino ice fast varm är mmmmm gott.
Ska även koka ägg till barnen så det får en nyttig frukost innan slavarbetet bör jag.
Hoppas man hittar en bio eller film att se på så kan man ha gottis i kväll.
 
Som sagt det skall städas i dag och det blir före och efter bilder.
Så skall vi se skilnaden.
Sagas rum
 
Robins rum
 
 Vårat sovrum (missa före bilden)
 
Oj vad det vart städning, nu har vi barn som bara städade sina rum,
och glömde bort att städa med mig. Så jag fick allt städa allt själv.
Men gubben hjälpte mig lite.
En bra dag, han köra bilen också.
 
Nu skall det vara familjen mys med barnen och film.
Det är ett måste tycker jag att man har en familjen kväll.
Trevligt var det.
En kompakt dag med familjen.
Ha en bra kväll.
Kramar.
 
 
GOD NATT
Till mina kära barnbarn;
Sov gott och dröm fina drömmar om fina saker.
Jag älskar er alla.
 
 
 
På återseende.
 
 
 
 
 
 
 
 
  Slut i rutan
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super grann
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0