Vecka 8, 18 februari

 
MÅNDAG
 
20130217
Frida & Frittiof
Grattis
 
 
 Bra arbetskamrater
 
 
God morgon världen
En ny vecka och några nya utmaningar.
Jag går upp runt 5 och intar bara en grötfrukost.
Jag skall ner till gymmet och träffa min PT.
Saga skall med men hon är inte vaken. Konstigt.
Går och kollar, men vad är detta ligger du och sover,
skall du inte med till gymmet?
Jo ja då får du allt komma upp.
Nä hon strunta i det, hon är trött efter en hel dag med städning på sitt rum.
 
Nå ja jag knallar ner och är där lite sent tycker jag, jag ville
gå lite längre än 10 minuter innan samtalet med PT.
Jag fick ett bra program med arbete fokuserat på axlar, rygg , mage och ben.
Det kommer att vara ett skit bra program.
 
Ari kom och plocka upp mig så vi kunde gå hem en stund,
han behövde fixa lite att äta och så.
Nu skall vi köra bil och jag måste lägga ett stor vikt på min körning.
Hoppas att hinna plugga lite under veckan.
 
Jobbet väntar ett pass mellan 13 - 21.
Vilken kväll, vi han med massor med saker utom det jag var tvungen till.
Det får vänta tills i morgon.
Annars flöt dagen på som om den gick på räls.
Ingen är sjuk och ingen blev sjuk.
Personalen har influensan, så några av oss är sjuka och hemma.
Eller någons lille kille/tjej som har feber och förkylning.
 
Kvällen rundades av vid nio som den skall med en lite rapportering.
Det var lugnt och stilla för oss hoppas
natten har haft det lugnt också.
 
Väl hemma tar jag mig en kopp kaffe som min gubbe fixar 
åt mig.
Tittar runt lite på FB för att se dagens händelser :)
Det är nästan bättre en nyheterna
ibland :).
 
Så då är det väl hög tid att krypa ner i min sköna säng.
Ha en trevlig kväll och sov gott sen när den tiden kommer.
 
 
GOD NATT
Till mina kära barnbarn;
Sov gott och dröm fina drömmar om fina saker.
Jag älskar er alla.
 
 
 
På återseende.
 
 
 
 
 
 
 
 
  Slut i rutan
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super grann

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0