Vilken dag :)

 
 
20130206
Dorotea &Doris
Grattis
 
 
Camilla och Thomars
9 år
Grattis
Kottis
7 dagar
Grattis
 
 
 
Dagen börja så tidigt i dag. Kan inte sova. Jag vill bli klar med möblerandet.
Därför kan inte jag sova :)
Så jag är uppe före tuppen kl: 05.10 och tar min frukost.
Jag kommer att börja plocka ut resterande saker i Robins rum.
Sen kommer jag att gå löst på mitt och gubbens rum.
Kommer att ta före och efter kort så ni får se.
Oh jag vill vecka huset så jag kan börja.
 
Man ta det lugnt och vi startar när barnen har gott till skolan.
Jag tar min frukost först, skippar duschen nu, eftersom jag skall städa.
Duscha sen det blir bra.
 
 
 
Har tittat runt på FB och hoppas på att Eva kan komma en
sväng till IKEA så vi kan kramas.
Vi har hemliga möten hon och jag, hahahahaha.
Nå ja nu är det snart tid att jag upp min lilla son så jag kan börja i de rummet.
Gardin byte, ut med saker och dammsuga, torka golv och allt annat.
 
 
jag är väldans ivrig, gubben kom upp nu :) (7.00)
Då kan jag börja med våran säng snart, riva ut den och kasta.
Ny säng kommer i eftermiddag.
Kommer och kommer vi får allt hämta den på IKEA.
 
 
Så det var plocka ut från vårat sov rum, och dammsuga och torka golv.
Sen in med Robins saker. Mitt i detta så skall vi till IKEA.
Det kan ju vara kul..
 
Nu är det bara själva lastningen som skall göras och köra hem.
Det kan också ta sin tid. Ett snabbt stopp på Biltema.
Och hen äta pizza som Saga gjort. Nu är det bara att meka säng för gubben.
Det går så bra och han gör det så fint.
Vid 23 var det klart med säng, resten kommer att bli klart i morgon.
 
Då var det hög tid att prova nya sängen :)
Den är OK och det som är bäst är att man bara glider ur den.
Ner med fötterna så står du redan.
 
Gör en bra kväll.
 
GOD NATT
Till mina kära barnbarn;
Sov gott och dröm fina drömmar om fina saker.
Jag älskar er alla.
 
 
På återseende.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  Slut i rutan
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super grann

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0