Ytterligare ett kvälls pass.

 
 
ONSDAG
130227
Lage
Grattis
 
 
 
 
 
 
God morgon
Då är det mitt i veckan den så kallade lillördag.
Och jag fortsätter min utmaning med skåpen för att få dom fina.
Skall bara klottra ned några morgon rader här.
Har dessvärre hunit med duschen innan jag målar, inte så klokt.
Men det är väl bara att duscha igen :)
 
Så nu skall jag börja måla.
Och det blir så fint, jag kan inte lägga bilder i dag sitter inte på min dator,
den har pajat. Så jag lånar gubbens och den har lite konstigheter för sig.
Jag har inga bilder här heller så ni får vänta en eller två dagar.
 
 Var på samtal i dag och det kändes skönt, fick taktilmassage på det också.
Skall upprepa detta ett par gånger.
Kommer att göra susen hoppas jag. Massage tackar man inte nej till.
 
Då var det en färd till jobbet. Vi måste bara leta virus program till våra datorer.
Och på El Giganten skulle dom ha 1500 för ett år, på Net o Net, 99 kr för ett bättre.
Så då tar vi det på Net o Net. Tack för de.
Hitta en ny dator där också till mig. Så nu kommer jag att ha en ny dator 
uppkopplat i kväll :).
Hoppas allt kommer att fungera som jag vill då,
längtar.
 
Då var jag på jobbet, ett bra gäng som jobbar i kväll.
Det har varit en bra dag för dag teamet också, så bra.
Nu skall vi bara lösa kvällen på bästa sätt.
Och vilken kväll.
Tack tjejer för en strålande kväll.
 
Hem och kolla hur Sagas rum blev och mitt skåp.
Det skall ha en strykning till men jag känner att jag inte mäktar med det just 
i kväll så det tar jag i morgon.
 
Till sängen, kl är redan 23.30
Ha en bra kväll.
  
GOD NATT
Till mina kära barnbarn;
Sov gott och dröm fina drömmar om fina saker.
Jag älskar er alla.
 
På återseende.
 
 
 
 
  Slut i rutan
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super grann

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0