Äntligen ferdag

 
20130125
 Paul & Pål
Grattis
 
 
Eva
Krya på dig 
 
 
Tidig morgon, jag veker tuppen i dag, nu är det bara snabba ryck som gäller.
In i duschen, in med frukost, på med kläder, kolla lite på FB, skriva några
rader på bloggen. Nu i väg till jobbet och två timmars jobb innan ....
 
FREDAGS FRUKOST
JJJAAAAAAA
 
 
Sen jobbar vi på lite till så blir det lunch, lång dag så det blir sen lunch
jag har lax med mig, mums.
En halvtimme går så fort men jag han med fika också.
Då jobbar vi på lite till innan det är rapport kl: 14.30, jag passar.
 
Nu är dagen snart slut, och gubben kommer  att hämta mig 17.00.
Då är det middag hemma och vad händer här då, hamburgare. vad
tråkigt. Verkligen jag är rätt less på köttbullar, hamburgare och makaroner.
Vad är fantasin någonstans?? Leta rätt på den är ni snälla.
 
Ja ha då skall jag tömma denna dator och sätta över i den nya.
Det skall bli intressant att se hur det blir med ny dator.
Men det tar ju tid att tömma denna, allt jag vill ha skall över på ett USB minne
och det tar två timmar att föra över så,
slut i rutan för nu.
 
 
 
 
 På återseende. 
 
 
 
  
 
 
 
 
  
 
 
  Slut i rutan
 
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra.
//super granny



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0