Dag två

 
 
20130102
 Svea
Grattis
 
 
 
 Amanda Norrby
Min fina mangadocka
fyller 5 år i dag
Tusen kramar och pussar till dig.
Annete Part
Grattis
 
Dagen börjar som många andra mornar,
tidigt, frukost, dusch och en data titt.
Tur att man varierar med att göra sakerna i olika ordningar.
Jag har dotera med fästman kvar här,
dom åker hem i dag till Karlskrona.
Tack för besöket, Ellie & Fredrik.
Wilma och Camilla kom förbi vid 8.00, det var ju skoj.
Det vart en dag med många händelser.
Nu är det på tiden att gubben vaknar så jag får kom man iväg till jobbet.
Det är en kväll i dag också bara till 20.30.
 
Det var så att jag hamnade i köket i dag.
Det är lika spännande varje gång.
Det kan vara riktigt stökigt och
man hinner reda upp allt innan man skall
ut på avdelningen.
Annars var det en helt OK kväll.
Jobba med bra tjejer.
 
Nu är man på G hem. Gubben kom i tid i dag :)
Så då är det bara hem, en kopp kaffe och ett bad.
Det låter som en bra ide.
Hoppas det är något bra på TV en.
Ta det lugnt och njut av stillheten.
 
God natt
gott folk.
 
 
 
 
 
  
 
 
 
 
   
 
 
  Slut i rutan
 
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra.
//super granny



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0