Dagarna går

 
20130103
 Alfred & Alfrida
Grattis
 
 
 Till mig
Tar tag i mitt liv
 
 
Då var det en så kallad
"tvingad" semesterdag.
Har fått en akut tid hos kurator, och det känns att första
tiden är inte något jag kan styra över.
Men jag är tvungen att ta den känner jag.
Så då är det semestern som ryker.
 
Dagen börja en 20 minuter över 5 och det var sov morgon också
kan man väl säga. En liten gröt frukost innan duschen i dag.
Lite koll på FB och lite avslappande spel :)
Gubben kom upp vid 7.00 och undra varför jag inte hade väckt honom.
Han ska ju köra mig till jobbet.
Men gubben då, :)
jag ska inte till jobbet, det har jag sagt tusen gånger.
Han har alzaimers light. :) 
 Nu har jag pratat med Gunell, jag har ny tid och jag fick
lätta på hjärtat.
Det var skönt men jobbigt.
Nästa samtal blir tuffare jag vet det.
 
En snabb fika med Camilla, och köpa present till Amanda.
Den blir hon så fin i, lilla sötnosen.
Ett fint hals/armband också med den
berömda vita katten :)
 
Prata med Nea som berätta att det kan inte bli fika i dag,
dom hart magproblem där  i Salem,
Fan där rök mitt goda kaffe som min son gör till mig.
Jaja vi tar det en annan dag.
 
Jag var tvungen att lägga mig en stund i dag, tror jag har feber igen.
Kan detta aldrig ta slut??? Sov i en och en hal timme.
Sen var det bara att komma upp till en god middag, fisk med äggsås, mmmm
det är gott.
 
Tvättstugan, och detta är absoluta sista tvätten jag tvättar åt barnen.
Nu får dom allt tvätta själv.
Fan 8 maskiner tvätt. inte roligt.
Jag sköter min tvätt och dom sköter sin.
 
Nu är det film på TV:n och en mys i sängen.
Ha en bra kväll
 
Godnatt
gott folk 
 
  
 
 
 
 
   
 
 
  Slut i rutan
 
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra.
//super granny



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0