Helg

 
 
20130104
Rut
Grattis
 
Eva
Grattis på din dag, hoppas du fick
en god tårta och många presenter.
&
Amanda, Johanna och Joline
styrke kramar till dessa tre flickor för att dom är sjuka.
Krya på er grisarna.
Älskar er.
En ledig helg framför mig,
Det är alltid lika mysigt.
Dessvärre är det inga barnbarn som jag kan krama på
då de är sjuka i Salem.
 
Dagen börjar som den ska med lite frukost och en lätt koll på FB.
Dusch och påklädning är också inom ramen av vad som skall göras.
 Va f.. jag har feber, har tydligen haft hög feber i natt,
och då får man inte vara uppe, gubben är galen om jag inte ligger i sägen.
Söt han är. Ja jag ska ligga i sängen och kolla på TV och slappa.
Hoppas jag är frisk på måndag.
Lunch tid, lite fisk från i går.
Det går alltid ner, sen är det bara att lägga sig i sängen
 Blir inte mycket på bloggen i dag inte
Skriver en rad senare i kväll.
 Det vart lax till middag så nu har man ätit fisk ett
par gånger i dag och säkert till lunch i morgon.
Vad smart jag kommer att vara då.
 
Har befunnit mig i sängen hela dagen nu och
febern går upp, upp och med upp.
Nu är kl: 0130 och jag kan inte sova för att det är så varmt.
 
Men hoppas din kväll har varit bra
Sov gott
 
 
 
  
 
 
 
 
   
 
 
  Slut i rutan
 
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra.
//super granny



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0