Körskolan i dag

 
 
20130120
Fabian & Sebastian
Grattis
 
 Livet
Vad glad för det du har,
man kan mista det
fortare än man anar.
 
Upp och hoppa en spännande eftermiddag skall det bli.
Sitta i körskolan från 14.00 till 17.30
Men först är det förmiddag.
 En dusch, en frukost och lite koll på mail och fb.
Kl: runt 6.30 startar denna dag.
Har slappat i går så mycket att det är skamligt
om jag vore trött i dag.
 Men det är jag ... seg som en seg godis rätta.
Det har nog med att göra allt annat runt omkring mig.
 
Nu blickar vi framåt och ser vad som kan göras för dagen
Har väckt Robin och Ari kl: 10.00,
Robin ska till sina kompisar och jag tar gubben till affären.
Vilket han inte vart så glad över hihihi.
 
En lunch på vägen, ska vara på körskolan nu kl: 14.00,
för att återigen ta tag i teorin.
Denna gång MÅSTE jag ta det.
Så nu är det bara att bita i hopp och köra.
 
 Vi var 30! st. på kursen i dag, så många har aldrig varit förr.
Det var kul att vi var många ... men ...
luften tog slut efter 30 minuter. Och när man öppnar fönster
blir det drag på dom som sitter där så klart.
Men 3 ½ timme gick och massa bra saker fick jag reda på.
Många saker som man vet men nys vinklar är alltid bra.
 
Hem och äta makaronilåda, fasen den var god som bara den.
Nu ska vi inte säga det till gubben för då blir han så
märkvärdig, det gäller att hålla matlagnings konsten på låg nivå, :)
 
Jag var så i körkorts tagen att jag satt bed Bonniers körskola
ett par timmar också. Tills jag kommer till frågan med massa matte.
Men snälla, jag ska alltså räkna ut hur mycket jag tjänar i minuter om jag kör
20km fortare än tillåten hastighet. sträckan x hastighet delat
med minuter eller nått, jag är lost.
Även bromssträckan ska man räkna ut, men snälla.
 
Vilket fall som hälst vart jag trött och ville inte fortsätta.
Så sängen ser mer inbjudande ut jag väljer den nu.
Ha en god kväll 
God natt
 
På återseende. 
 
  
 
 
 
 
  
 
 
  Slut i rutan
 
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra.
//super granny



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0