Ledig

 
 
20130124
 Erika
Grattis
 
 Den måste gå till min vän
Erick
som har namnsdag i dag
Grattis
 
 
En underbar lugn och go morgon för bara mig.
Jag sitter med en kopp gott kaffe och hör på tystnaden.
Det är lugnet före jordbävningen, snart kommer två tonåringar upp.
Då är det slut på lugnet,
 
 
Min dag börja med frukost i dag, sen duschen och på klädning.
Har inge brottomt, ska vara på bilskolan kl: 10.00,
Så jag har inge brottomt alls. bara lugnt och skönt.
 
 
 Jag knalla ner lite tidigare för att hinna sitta med att göra lita
på datorn. Han med kaffe och många frågor. Nu kommer han.
Min trafiklärare, oj oj Clas är en enormt duktig lärare med humor.
Han trackar mig för att jag är djurgårdare, han själ är hammarbajare.
Så vi har roliga samtal han och jag.
Körde runt i Södertälje, fick mycket med beröm i
dag det var så roligt. Skall köra igen den 7 feb.
 Nu ska jag luncha med Eva, min bästis. Vi tar en mat timme på Alfa Lavals
restaurangen. Det är hyfsat käk där. Ari och Millan var med.
Jag och Ari var tvungen att åka och storhandla i dag.
Lite tomt i skåpen så att säga. Alla dessa bas varor som tar slut.
Men det tog bara två timmar i dag, det är ju OK.
 
Hemma är det Sagas tur att göra maten och det skall bli
lunchkorv, potatis med pepparrot sås.
En liten efterrätt blir det i dag, semla.
Kolla på TV och relaxa efter min timmar med körskolan.
Ha en bra kväll och sov gott när det blir din timme för sängen.
 
 På återseende. 
 
 
 
  
 
 
 
 
  
 
 
  Slut i rutan
 
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra.
//super granny



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0