Lill lördag

 
20130123
 Frej & Freja
Grattis
 
Den går nog till
den vackra dagen.
I morse var det silverkristaller
i hela luften vid Tullinge
sjön. Så vackert
 
 
 En lång dag i dag. 7 - 17 oj oj nu är det mycket att stå i.
Så upp 5, duscha, frukost, på med kläder och sen i väg till
jobbet. Det är tidig morgon och då är det rapport för en och en delar medicin.
Dagen spinner på och jag har medicin delegering på morgonen, det är soft.
Rapport vid 9 tiden och lunch vid 12.30, dagen rullar på
och nu kommer eftermiddagen med mer jobb.
 Dessa dagar hinner man göra så mycket så det är inte klokt,
jag tycker att det bara rulla på som bara den. 
Städa förråd, tömma kartonger, fylla på de som fattas, fixa lösenord,
skriva meddelande, fika, dela mat, le och vara glad. 
Ja allt annat också.
Nu är kl. 17.00 och jag ska åka bil med Ari hem.
Det är skönt efter två kvällar att sluta 17.
Hemma får jag lax med god sås och potatis.
Det är så djävla gott.
Nu är det lite fika och skrivande på bloggen.
Familjen Annorlunda i Salem mår en smula bättre.
Hoppas dom repar sig så att man kan komma och pussa på dom igen.
Kvällen består av ett bad lite senare och lite TV:n tittande.
Jag kommer väl att krypa ner i sängen runt 23.00 hoppas jag.
Ha en bra kväll och
Sov gott
när den tiden infinner sig.
 
 På återseende. 
 
 
 
  
 
 
 
 
  
 
 
  Slut i rutan
 
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra.
//super granny



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0