Lördagen till enda

 
20130126
Bodil & Boel
Grattis
 Mitt tola mod
med den nya datorn
som är CP
 
 
 
Hej och hå nu är lördagen i gång.
Var uppe 6.00 för att hinna äta lite innan den där himla tvätten.
Det är så svårt att få tag i tvätt tider.
Och jag får ju ingen av barnen att gå upp 7 för att tvätta.
Jag måste hitta en lösning på detta.
 
Jaha som jag sa intag av frukost innan tvätten.
Duschen kommer efter tvättstugan.
Så ja nu är den klar och duschen me.
 
En lunch med gubbe, vi får inte glömam kvalitets tiden för oss.
Den är viktig även om man har varit tillsammans i evighet.
Tar en tur till Hallunda för att hämta lite sy arbete hos Tony.
Han är rätt billig på saker.
 
Till jobbet för att ha några timmar fram till 20.00 i kväll.
Hinner med en fika och en smörgås.
Det hade varit kauotiskt på jobbet på morgonen med sjuk personal
och så, men kvällen flöt bra, det gick som på rels fram till 20.00 för mig.
Så när jag och kvälls personalen tar över var det lite stressigt. Nu löste allt sig
och allt vart så bra på kvällen.
 
Väl ute vid bilen med gubben i så var det bara att åka hem och ha en lugn kväll.
Kolla lite TV och somnade med min nacke fel.
Så sov gott gott folk
 
På återseende.
 
 
Tyvärr inga bilder nya datorn är lite bongstyrig.
Vill inte som jag vill, och jag jobbar på
att den skall bli en smula bättre.
:)
 
 
 
 
 
 
 
  Slut i rutan
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0