Oj denna dag kom och gick

 
 
20130112
Frideborg & Fridolf
Grattis
 
 
 
 En trevlig dag
 
 
 .
Ny dag nya saker som kommer att ske,
vi har våra rutiner och vi har vår vardag.
Det kan alltid vara bra att försöka variera på mönstret
lite så det är en varda med stil och variation i.
Man kan bara ge en annan människa ett
leende så blir din dag helt annorlunda,
jag lovar. 
 
Dagen skall börja med frukosten
fil, musli, ägg och smörgås
en nyttig frukost vill jag lova.
 
Sen får vi se var denna dag har att erbjuda.
Vi har i alla fall startat dagen.
 
 
 I går när jag var och handla hitta jag mitt älsklingskaffe till
dolce - gusto maskin
 
 
  Detta finns inte överallt längre och jag blir så
ledsen, ICA nere i Tumba tar inte in det för att en kund vill ha den.
Stora ICA MAXI har det inte, Jag vet att det finns på
ICA MAXI i Södertälje och nu på City Gross.
Så då får man åka dit,
Vad skönt det kan vara att sitta i sin ensamhet och dricka
gott kaffe och ingen stör. Det kan vara gott ibland.
I dag känner jag så, alla sover fortfarande (9.25) och jag kan ta
min andra kopp och bara njuta av morgonen. :) 
 
 
Kaffe besök i dag, Thomas och Millan kom.
Det var skoj, sällan vi träffas för bara en fika.
Så i dag vart det så också, vi kom fram till ett biobesök
.
Tom Cruise nya film.
Kan vara bra. dock inte så sent 18.15 lagom tycker jag.
Kommer hem lagom tid och hinner med kvällen hemma också.
En lätt middag på heron blir det. sen bio och sen hem.
Alltså vilken film, den var bra och rolig,
vilka kommentarer, vilken aktion.
Tom är bra skådis, snygg och titta på också.
50+ och fortfarande snygg.
mmm godis hahahaha 
 
 
Nu är vi hemma och jag tänkte lägga mig i
ett bad sen glo på TV:N ett ta.
 Så på återseende i morgon
Godnatt.
 
  
 
 
 
 
  
 
 
  Slut i rutan
 
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra.
//super granny



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0