Oj denna vecka snart slut

 
 
20130117
 Anton & Tony
Grattis
 
 Dagen
 
 
 
Oj nu var det morgon och det var ju bara att hoppa in i duschen.
Vad vill jag ha för frukost? Det blir den vanliga i dag,
fil med musli, kaffe och en smörgås.
 Nu är klockan redan 5.45 då ska jag väcka gubben,
Vi skall väl åka där runt 6.30 eller så.
 
Dagens pass är ända till 17.00 så det är många timmar det gäller i dag.
Det är bara att starta motorn och dra vidare.
Oj redan lunch, ja det är bra för jag ska gha ett möte kl: 14.00
Då går resten av dagen fort.
 
Se där ja nu är kl: redan 16.30 och
här är det middag på G.
Sen är det hem ljuva hem för mig.
Väl hemma blir det middag för mig.
Potatis, fläskfilé, brunsås och grönsaker.
Så nu är det kaffe ock lite koll på nätet.
Undra om det kommer någon bra fil på TV i dag.
 
Detta är en kort resumé av denna dag inga konstigheter i dag
och inga barn har tillkommit.
Min sån behöver många tycka synd klappar och kuckelemuck medicin.
Ny opererad och smärta.
Stackars han.
 
En annan som också behöver en extra kram i dag är
Eva, min bästis.
Hon ligger också hemma och är sjuk.
Kram på dig min vän.
Skall jag dela ut flera kramar i dag??
Nej det får räcka med två.
 
Så då tar vi och drar i hopp säcken och säger
ha en trevlig kväll alla glada människor.
 
GODNATT
 
 
 
 
 
  
 
 
 
 
  
 
 
  Slut i rutan
 
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra.
//super granny



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0