Oj vad dagarna går förbi

 
20130105
Hanna & Hannele
Grattis
 Trettondagsafton
 Skola starten
för alla barn som kommer på måndag
:)
 
 
Tänk att 2013 är redan fem dagar gammal och ett nytt år rullar på.
Vi fortsätter i samma takt som om inget nytt har hänt,
vi har våra liv och vi går på i yllesockorna.
Ja det är så vi gör hela mänskligheten.
Tur att vi kan göra olika bra saker för att vara
rädda om varandra och våra kära.
Jag ligger som sagt sjuk igen och tycker så jävla synd om mig själv.
Har hur tråkigt som häls på min långlediga helg.
Kan inte sova för att jag verkligen känner hur febern stiger.
Måste vänta ett tag till innan jag kan ta en Alvedon.
Då kan man passa på att skriva lite eller hur.
Denna lördag blir intressant från sängens hörna.
Jag som hade planerat lekslottet eller så.
Ja ja det får då vänta ett tag. 
 Eftermiddagen gick i lugnt mak framåt och det
blir kyckling till middag.
Ligga i sängen och pilla navelludd kan vara bra.
Tittar på Madagaska 3 och äter lite godis, det är ju lördag.
Sen blir det nog TV för hela kvällen.
Ha en go kväll
Sov gott 
 
Gott folk
 
  
 
 
 
 
   
 
 
  Slut i rutan
 
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra.
//super granny



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0