Ops helg slut

 
 
20130113
Knut
Grattis
 
 
 
 
 Olivia
Grattis
Det är din stora dag i dag.
Hoppas du får det du helst vill ha.
Ha en underbar dag gumman.
 
En vacker dag i dag jag gillar detta.
 
Nu kör vi
 
 
 
 Söndags morgon, in i duschen, på med kläder,
det är svin kallt i min lägenhet.
Det är INTE för att jag har blött ner mig,
det ÄR kallt i min lägenhet, hatar att bo på botten plan.
Äter en frukost som ser ut så här i dag.
Har kollat på FB och blir sur på daton som
skall tänka i en kvart varje gång jag ska byta sida.
Har sätt att det är populärt att ungarna sätter ut frågor
om sig själva och att man ska svara på det man vet om henne/han.
Det var lite kul, jag som inte var så uppdaterad på vem
hon är kär i och i hopp med, hehehe
 
 
Sitter och har min ensamma tid just nu,
tror gubben var uppe och spela i natt så han lär ju sova,
och tonåringarna sover tills man väcker dom.
Dom skall väl i väg senare i dag tror jag.
 
I alla fall .....
 
jag sitter i min soft time och njuter av en kopp kaffe,
Funderar över dagen och bara har det skönt,
ljus är tänt och det är så skönt,
tystnaden är min gäst.
Hade en liten tur ner till centrum,
köpte kläder till Olivia, hon blir ju 2 i dag.
Sen var det bara att rulla till Stalaholmen och gratta henne.
Vi skall vara där 15.00
så det gick bra.
Jerry hade gjort smörgåstårta  som var skit god.
Det var många där Rickard, Jessica,
Mikaela, Stefan, deras barn Kevin och Nicole,
Tony, Yvonne, Malin, Camilla, Thomas
Jag, Ari , Robin, Saga, My och Jerry så klart 
och huvud personen Olivia.
Vi börja rulla hem vid 17.20 det blir lagom så jag
hinner handla de jag behöver till maten i dag.
Stanna vid Willys och där dyker Rickard och Jessica upp,
även Camilla och Thomas skulle handla.
Hem och fixa mat Lasagne, det skall bli gott hoppas jag.
Dock är inga barn hemma så det är jag och Ari
som skall äta själv.
Men nu skall han spela så jag blir själv som skall äta.
Hur kul blev detta nu då?
Skall försöka få tag på Renata, Skall kolla om jag kan
åka med henne i morgon till jobbet.
Blir väl lite tittande på TV:n och bara softa i kväll
På återseende gott folk
Ha en bra kväll.
Godnatt
 
 
  
 
 
 
 
  
 
 
  Slut i rutan
 
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra.
//super granny


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0