Rullar mot helgen

 
 
20130110
Sigrid & Sigbritt
Grattis
 
 
 
Mitt tillfrisknande
:)
 
 
Oj redan den 10 januari 2013.
Vad fort tiden går nu då, vad är det som sker.
Man hinner ju knappt med i svängarna.
Hoppas det inte rullar på så fort hela året.
 
Har sovit hela natten för första gången på väldans länge.
Hoppas detta är natten då allt vänder och blir bara bättre.
Känner att jag vill ha det så.
 
Intar en frukost och lite kolla på daton.
Duschen och skall väl planera en promenad i dag också,
måste få med mig gubben bara. 
Pigg och glad
som Jolin här (från ett besök på lekslottet förra året)
 
 Jag känner mig pigg och hoppas nu att det håller i sig.
Har varit på promenad och känner att det var bra.
I morgon skall jag införskaffa mig apelsiner
så jag kan få upp C-vitaminerna i kroppen.
Jag känner att jag verkligen behöver
stärka immunförsvaret.
 
Gubben fixa mat i dag, inga konstigheter med det,
han gör det alltid när han är vinterledig.
Han är ute på sin promenad nu på kväll sidan.
Spagetti och köttfärssås.
Jag vill bara gå på dagen har läkaren också rekommenderat.
Jag behöver ljuset.
 
Inget spännande på TV:n i kväll vad jag vet.
Kollar väl runt lite och ser vad som dyker upp.
 
Ha en god kväll mina trogna läsare.
På återseende. 
 
 Godnatt
 
 
  
  
 
 
 
 
  
 
 
  Slut i rutan
 
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra.
//super granny



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0