Vecka 2

 
 
MONDAG
20130107
August & Augusta
Grattis
 
 Eva Olsson
En av de bästa läkare jag träffat.
En person som tar sig tid och
när hon ser dig vet hon vem du är.
Hon är en drömm läkare
med stor kunskap.
 
 
 
Dagen börja tidigt i dag och det är ingen som häst konstigt med det.
Det som är udda i dag var väl att Rille kom och hämta sina bil nycklar och
att jag glömde gratta honom, Det är de enda som sticker ut just nu.
Frukost med allt var det innebär är intaget, och kollen på FB, klart.
 
Då skall dagen rulla i gång som jag har förutspått,
ett litet läkarbesök i dag ska jag hinna med.
Denna förkylning får dom allt göra något åt.
Har ingen som hälst lust att ha bihålan
sprängfyllda varannan vecka.
Så nu har läkaren givet medicin till mig så jag ska
kurera mig denna vecka och sen är jag klar för drabbning. 
Det ska då införskaffa mig piller och dylikgt för att bygga upp mitt immunförsvar,
alla dom bra bakterierna skall komma till min räddning så
mitt forna jag hittar upp till ytan.
HURRA
 
Snacka om lat kväll, har inte ansträngt mig det minsta
bara suttit och pysslat lite och tittat på TV.
undra om jag skall sticka lite nu när jag inte skall göra ett skit.
Jag måste ju sysselsätta mig med en lugn aktivitet annars blir jag tokig.
Skall även ta små promenader när det är som ljusast fick jag order om.
Lite film på kvällen, men den var tydligen inget för mig jag somna.
Ha en bra kväll.
Godnatt.
 
  
  
 
 
 
 
   
 
 
  Slut i rutan
 
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra.
//super granny



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0