Vilo dag

 
20130106
Kasper, Melker
&
Baltar
Grattis
 Trettondag jul
Johanna
Krya på dig
 
 
Söndagsmorgon, detta är en ledig och slapp dag där
man skall vara så stilla som det bara går,
och ladda batterierna till måndagen.
Jag hoppas min förkylning ger sig så den INTE är
kvar i morgon då jag har ett kvälls pass.
 
Intag av frukost och litte koll på FB.
Duschen och sen kläder,
Nu är man redo för dagen, eller??
 Och nu är det bråk med dator igen, men nu är det general knas.
Hela skärmen blir blå, och den talar om att det är fel på grafik kortet.
Så nu är det General knas. Arg blir jag hel arg grrrrrrr.
 
Nu är det lunchen som hägrar, ska peta i mig
maten mellan nysningar och snörvel
Hoppas det blir bättre tills i morgon, vill till jobbet.
Kan inte vara hemma nu igen.
 
 En dag som var lugnt och stilla,
fick dock höra att en av mina små ärtor var på
sjukan.
Oj vad det måste ha varit jobbigt att sitta där
när man är dålig, tur att hon fick komma hem lilla grynet.
Krya på dig Johanna många kramar till dig från mig och faster
och alla i familjen här i Tumba.
 
Jag fick lite fika främmande i skepnad av Renata.
Kul alltid lika trevligt.
 
Gör en bra kväll
God natt.
  
  
 
 
 
 
   
 
 
  Slut i rutan
 
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra.
//super granny



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0